رقابت جذاب چهار ستاره زن!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حتی اگر منتقد سرسخت سریال های حال حاضر خانگی باشیم، نمی توان برخی ویژگی های خاص آن ها را نادیده گرفت؛ از جمله بازی خوب دسته ای از بازیگران مرد و زن؛ چه در نقش اصلی و چه در نقش فرعی. به تناوب در این باره نوشتیم و گزارش امروز بر عملکرد چهار بازیگر زن متمرکز است. کسانی که نقشی کلیدی در سریال ها دارند و با چالش های مختلف مواجه هستند. عملکرد خوب دیگران را از یاد نبریم؛ مثل گلاره عباسی و هانیه توسلی در سریال «آکتور»  

هدی زین العابدین| رهایم کن

 

12 سال پیش سریال «سقوط یک فرشته» زمینه شهرت هدی زین العابدین را فراهم کرد. او در ادامه آهسته و پیوسته پیش آمد و حالا با کلی تجربه به سریال «رهایم کن» رسیده است. شخصیت مارال از قسمت اول تاکنون با چالش های متعددی روبرو بوده؛ برادرش را در مبارزات سیاسی علیه حکومت پهلوی از دست داده و در روزهای پرستاری از فرزند حاتم (محسن تنابنده) عشقی آتشین میان او و حاتم در گرفته. هاتف (هوتن شکیبا) نیز عاشق مارال شده و دود دوئل عشقی دو برادر به چشم مارال رفته؛ خاصه آن که گمان می برد حاتم مقصر مرگ برادرش است… هدی زین العابدین ریزه کاری های شخصیت را در نهایت دقت و وسواس به نمایش گذاشته؛ از مهر بی پایان به فرزند اوتیسم حاتم تا خشم ناگهانی پس از مرگ برادر و البته رفتارهای زنانه و در عین حال مبادی آداب.    نتیجه آن که مارال برگ برنده قصه «رهایم کن» شده و بزعم خیلی ها، شاه نقش کارنامه زین العابدین.  

هستی مهدوی | آکتور

 

در فیلم «چهارشنبه» ساخته سروش محمدزاده این فرصت برای هستی مهدوی فجر بدست آمد تا کنار شهاب حسینی خودی نشان دهد. موفقیت این فیلم در جشنواره فجر و کسب جایزه هنر و تجربه باعث شد بازی مهدوی فر بیشتر به چشم بیاید. او در ادامه حضوری مستمر در فیلم ها و سریال ها داشت اما گویا یک اتفاق دیگر لازم بود تا توانایی اش بیش از پیش ظهور و بروز یابد. سریال «آکتور» نیما جاویدی این امکان را برای مهدوی فر فراهم کرده و حالا بازی او جزو برگ امتیازات سریال است. او نقش دختری به نام آلما را بازی می کند که درگیر مسائلی در زندگی شخصی است؛ مثل مشکل مالی و اعتیاد. آلما عاشق بازیگری است و به همراه علی و مرتضی در قبال دریافت پول هر بار وارد جلد شخصیت هایی می شوند تا مشکلی را حل کنند. آلما در قسمت اخیر، لباس زن افغانستانی بر تن کرد و با گویش آن ها حرف زد. او از پس این چالش بخوبی برآمد؛ همان طور که به خاطر بازی متفاوت در نقش یک دختر معتاد به شیشه در قسمت های قبل «آکتور» تحسین شد.

بهاره افشاری | نیوکمپ

 

سال ۸۴ و با سریال «او یک فرشته بود» به شهرت رسید و همچنان بازیگری محبوب است. بهاره افشاری حتی وقتی در مسابقه ای چون «شب های مافیا» شرکت می کند، می داند چگونه بهره لازم را ببرد. او این روزها سریال «نیوکمپ» را در شبکه خانگی دارد و چالش اصلی او به تم کمدی سریال برمی گردد. افشاری یک بار با سریال تلویزیونی «دست بالای دست» کمدی را تجربه کرده بود اما «نیوکمپ» جدی ترین چالش او در این ژانر است. او در سریال منوچهر هادی نقش دختری ورزشکار را بازی می کند که قدرت بالا و واکنش های جسورانه اش بخشی از کمدی سریال را رقم می زند. چهره خونسرد و برخوردهای انفجاری کاراکتر، مهم ترین ویژگی های شخصیت است که افشاری بخوبی از پس آن برآمده.

سارا رسول زاده| قهوه ترک

 

تقدیر برای رسول زاده این بود که از دنیای ورزش به سمت هنر بازیگری کوچ کند. آن طور که خودش گفته به شکل اتفاقی مجری تلویزیون شد و آرام آرام سراغ علاقه اش که ریشه آن در دوران نوجوانی رفت. سریال تلویزیونی «پرده نشین» منجر به اتفاقی خاص برای رسول زاده نشد تا این که سریال خانگی «عاشقانه» نگاه ها را به سمت او چرخاند. سریال تلویزیونی «نجلا» نقطه عطف دوم کارنامه رسول زاده است و حالا «قهوه ترک» می تواند اتفاق خاص دیگری برایش رقم بزند. او در سریال علیرضا امینی در نقش دو خواهر دو قلو بازیگر کرده و همین چالش اصلی اش محسوب می شود. سارا رسول زاده در قسمت اول «قهوه ترک» بخوبی توانست شمایل متفاوت دو خواهر را ارائه کند و بنظر می رسد با گره های داستان در قسمت های بعد، توانایی اش بیش از پیش در این سریال خانگی هویدا شود.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.