حال این بازیگر نوستالژیک خوب نیست!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر از آخرین خبرها درباره وضعیت جسمانی فردوس کاویانی گفت.

ایرج راد تأکید کرد: ما می‌دانیم فردوس کاویانی در بستر بیماری است و بیش از ۶ ماه پیش دنبال کردیم که مشکلات ایشان و پرداخت هزینه‌های درمانی‌شان از صندوق اعتباری هنر پیگیری شود. خوشبختانه اتفاقاتی هم افتاد. چند روز پیش هم جلسه‌ای داشتیم و این موضوع را مجدد پیگیری کردیم. البته همیشه حمایت و پیگیری مشکلات هنرمندان پیشکسوت در دستور کار ما و خانه تئاتر بوده و هست.

او خاطرنشان کرد: در پیگیری‌هایی که از خانواده فردوس کاویانی داشتیم خواسته‌هایی داشتند که سعی کردیم رسیدگی کنیم و این مسیر ادامه خواهد داشت. تا جایی که دستمان بوده، موضوعات را در دستور کار قرار دادیم؛ حتی به خاطر تشدید بیماری، برای او پرستار گرفتیم. از طرف دیگر، هفته پیش هم با صندوق اعتباری هنر این موضوع را مطرح کردیم.

به گفته رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر، فردوس کاویانی بازنشسته اداره تئاتر است و وضعیت جسمانی خوبی هم ندارد.

ایرج راد ابراز امیدواری کرد که با دعای خیر مردم، این هنرمند خاطرانگیز و دوست‌داشتنی بتواند وضعیت جسمانی بهتری پیدا کند. واقعاً شرمنده‌ایم گاهی اوقات آن‌طور که در شأن این هنرمندان بوده نتوانستیم کاری کنیم.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

۱۲ بازیگر پرکار تلویزیون در سریال‌های ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، فرهاد قائمیان، اندیشه فولادوند، لاله اسکندری، حمیدرضا آذرنگ، محمود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.