دستمزد چندصد میلیونی برای مهمانی چند دقیقه‌ای!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، دستمزد چند صد میلیونی بازیگران در تلویزیون و میلیاردی در سینما و شبکه نمایش خانگی شاید با منطق این حرفه مطابقت داشته باشد و بر اساس قواعد سینما فاصله این عدد و رقم با دیگر فعالان حاضر در سینما منطقی باشد اما واقعیت این است که رسانه های ما چگونه می توانند این دستمزد را پرداخت کنند. 

تکلیف در سینما مشخص است ، در شبکه نمایش خانگی قابل بررسی است اما در تلویزیون به خصوص در برنامه های مناسبتی کمی قابل تامل است که چگونه می توان برای مهمان شدن چند بازیگر و افراد چهره میلیاردها تومان هزینه کرد. 

اخیرا با فعالیت برنامه های ترکیبی و گفت و گو محور در شبکه نمایش خانگی بازیگران با شیوه های مختلف دعوت می شوند و دستمزدهایی عجیب و غریب می گیرند که گویا پرداخت این مبالغ از طریق پلتفرم ها  با عنایت به نحوه استفاده از پهنای باند اینترنتی دور از ذهن نیست و شبکه نمایش خانگی به راحتی می توانند این اعداد را پرداخت کنند چرا که مستقیما از جیب مخاطب،  دستمزد این آثار چه در بحث خرید اینترنت و چه در بحث خرید بسته های هر پلتفرم  پرداخت خواهد شد. 

شاید پرداخت چند صدمیلیونی هدیه حضور در یک برنامه ترکیبی در پلتفرم های شبکه نمایش خانگی برای تیم تولید عددی منطقی باشد و این عدد در برآورد کلی دیده شده باشد. 

به طور مثال بازیگر محبوب ملی پوش می تواند با دریافت عددی حدود ۴ میلیارد ریال مهمان دو برنامه تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی باشد یا بازیگر درجه دو تلویزیون برای حضور در یک برنامه رئالیتی شو نزدیک به ۱۰۰میلیون تومان دستمزد بگیرد یا بازیگری برای حضور ده دقیقه ای در یک برنامه تلویزیونی درخواست ۵۰۰ میلیون تومان دستمزد داشته باشد و اعلام کند بعد از پرداخت حاضر است در برنامه حضور داشته باشد. 

اینکه هر کسی برای هر نوع از فعالیتش می تواند عددی را درخواست کند و حق انتخاب با اوست یک بحث است و اینکه آیا حضور او در یک برنامه تلویزیونی یا پلتفرم برای مخاطب چقدر جذابیت دارد بحث دیگری است که نیازمند آن است تا اهالی فن با تحقیقات میدانی آن را از مخاطب جست و جو کنند .

تحقیقات ما نشان می دهد چهره های جذاب در شرایطی خاص مانند حضور در رئالیتی شوی جوکر که دارای یک سناریوی خاص است و خلاقیت و توانایی و استعداد هنرمندان به جذابیت اثر کمک می کند برای مخاطب دوست داشتنی محسوب می شوند و هر بازیگری با روایت بخشی از خاطراتش نمی تواند کماکان مانند گذشته در هر رسانه و مدیومی سرگرمی ساز باشد یا برخی از کمدین ها با شلنگ تخته بازی های مندرس و تاریخ مصرف گذشته مخاطب شان را حفظ کنند. 

ساخت رئالیتی شوها بدون سناریو با بهترین بازیگران هم می بازد و تو نمی توانی تنها به واسطه هزینه های هنگفت برای دعوت کردن چند چهره معروف و محبوب کار را به نتیجه برسانی و در پلتفرم ها بیزینسی خوش دخل را تجربه کنی!

همان طور که ستاره ها نمی توانند در یک اثر نمایشی ضعیف به لحاظ فیلمنامه و سوژه بدرخشند دورهمی چند بازیگر در یک رئالیتی شوی ضعیف به لحاظ طراحی با هر عدد و رقمی بازنده است!

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

رتبه لو رفته گلزار، شهاب حسینی و الناز شاکردوست در کنکور

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، در این گزارش رتبه جالب کنکور محمدرضا گلزار، شهاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.