پرونده سریال «پایتخت» را مختومه بدانیم؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،«پایتخت» را که یادتان نرفته است؛ همان سریالی که سال‌ها سر سفره‌های هفت‌سین بود و دیگر یکی از اعضای بسیاری از خانواده‌های ایرانی شده بود. این مجموعه تلویزیونی سال‌ها با همکاری مستمر سیروس مقدم(کارگردان)، خشایار الوند (نویسنده) و محسن تنابنده (طراح و بازیگر) ساخته و پخش شد و پس از پایان شش فصل، ادامه آن مسکوت ماند و حالا به نظر می‌رسد دیگر به فراموشی سپرده شده است.

در هر تلویزیونی در دنیا اگر ظرفیتی مانند سریال «پایتخت» شکل بگیرد که در مناسبتی مانند نوروز بتواند این تعداد مخاطب را پای گیرنده‌ها بنشاند، به بهترین نحو از آن استفاده می‌شود.

اصلا رسانه‌های دنیا کلی خرج می‌کنند تا بتوانند به تولیداتی در این سطح محبوبیت در بین مخاطبانشان برسند و از این طریق بتوانند پیام‌های مد نظرشان را به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن انتقال دهند؛ اما تلویزیون ما از این ظرفیت چگونه بهره گرفت؟

بینندگان ثابت «پایتخت» هنوز هم در بزنگاه‌ها سراغ تکیه‌کلام‌های نقی معمولی و ارسطو را می‌گیرند، در ذهن تصور می‌کنند که اگر آنها الان بودند چه می‌کردند و در واقعیت، دلیل ادامه پیدا نکردن این پروژه را جویا می‌شوند.

علیرضا خمسه، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی‌، مهران احمدی، هدایت هاشمی، هومن حاجی‌عبداللهی، محمدرضا علیمردانی و سارا و نیکا فرقانی اصل از جمله بازیگرانی هستند که در این سال‌ها مقابل دوربین «پایتخت» خوش درخشیدند.

اغلب این چهره‌ها در شش دوره تولید و پخش سریال «پایتخت»، اولویت اصلی‌ را بر حضور در این مجموعه گذاشتند و در صورت تداخل کاری، دیگر پیشنهادهای سینمایی و تلویزیونی‌ را رد کردند تا «پایتخت‌»شان را به ثمر برسانند.

تاکنون خبری از ساخت «پایتخت» نه از سوی سازندگان سریال مطرح شده است و نه مسوولان صداوسیما نسبت به این مساله تمایل نشان داده اند.

عوامل سریال پایتخت گویی به شکل هماهنگ تصمیم بر سکوت و بعضا پاسخ ندادن به تلفن های همراهشان گرفته اند تا بیشتر از این دچار حواشی نشوند و تلویزیون هم ترجیح داده است حداقل فعلا پرونده پایتخت را تمام شده بداند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

۱۲ بازیگر پرکار تلویزیون در سریال‌های ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، فرهاد قائمیان، اندیشه فولادوند، لاله اسکندری، حمیدرضا آذرنگ، محمود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.