رابعه مدنی: «بوسیدن روی ماه» غمی مادرانه دارد

به گزارش کافه ستاره، حسین کلهر و قدسیه صالحی امروز در برنامه «سلام صبح بخیر» میزبان رابعه مدنی بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت روز مادر بودند.

مدنی در ابتدا گفت: امروز یک روز بسیار زیبا برای همه مسلمین است چون تولد بانوی اول دنیا است؛ زهرا مرضیه از همه بانوان بالاتر است. از مقام، ایمان، عبادت و همه چیز. من چه قابلم که بحث حضرت زهرا (س) را بگویم.

وی افزود: این روز خوب را به خانم های ایرانی و خانم‌های مسلمان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم گشایشی به حال ایران و ایرانیان شود.

این بازیگر در پاسخ به اینکه چه هدایایی برای روز مادر دریافت کرده، ادامه داد: همین که بچه ها می آیند در اتاق را باز می کنند خیلی خوب است. همیشه بهشان می گویم همین که می آیید خیلی خوب است و توقع کادویی ندارم. آنها جوان هست و پله های اول زندگی هستند و می خواهند بالا بروند، من که تا بالای کوه بالا رفته ام. محبت بچه ها از همه چیز برایم بالاتر است.

مدنی تاکید کرد: مادر و پدرها از نسل جوان توقع دارند. یادتان باشد خودتان بچه‌دار می‌شوید و با این دست بدهید با این دست پس می‌گیرید. در دستگاه خلقت الهی هیچ چیز گم نمی شود. نعوذبالله عدل الهی و بهشت و جهنم دروغ نیست اما همه چیز را اینجا هم پس می‌دهیم.

وی ادامه داد: پدر و مادرها هیچ توقعی ندارند از بودجه شما هم مطلعند شده یک جفت جوراب برایشان بگیرید.

کلهر هم به شوخی گفت: سطح توقع مادرها تا سطح توقع پدرها پایین آمده است! به یک جفت جوراب راضی هستند.

مدنی با بیان اینکه خوشبختانه بچه‌های خوبی دارم یادآور شد: دو پسرهایم یک سال تفاوت سنی دارند و بچه‌های خوبی بودند اما وقتی جایی می‌رفتیم و من روی دستم به اضافه می‌کشیدم می‌فهمند کاری کرده‌اند که ناراحت شده‌ام و با خودشان می‌گفتند بیچاره شدیم مادرمان علامت داد!

بازیگر نقش مامان بزرگه در «وضعیت سفید» تاکید کرد: زن باید با مرد بسازد. زندگی یک تعامل است و زن و مرد باید با هم کنار بیایند. البته زنها از ابتدای عالم مظلوم تر بوده‌اند!

وی درباره «بوسیدن روی ماه» گفت: این کار بسیار احساسی و درباره غم مادرانه بود. اما از تلخی آن گرفته بودند مثلا همین که من نوشابه زرد و کباب و شله زرد می‌خوردم و سر به سر خانم یزدان بخش می‌گذاشتم. خیلی خوش گذشت و کار خوبی بود.
مدنی درباره تفاوت مادران دیروز و امروز اظهار کرد: احساس مادرانه هیچ فرقی نمی کند. حتی حیوانات هم احساس مادرانه دارند. احساس مادری چیزی نیست که آن را کسب کنی و در ذات همه مادران هست و غریضی است. بچه من که تب می کرد تا صبح محال بود بخوابم. گریه می کردم و بچه را دور اتاق می‌چرخاندم.

مادر امیرشهاب رضویان کارگردان سینما و تلویزیون درباره فرزندان دیگرش گفت: پسر دیگرم آمریکا است و در کار مهندسی است. دخترم خانه دار است. نوه ام هم در کار سینما است تا ببینیم چه می‌شود.

وی در پایان گفت: حرمت پدر و مادرهایتان را داشته باشید، یادتان باشد شما هم یک روز پیر می‌شوید و به بچه‌ها نیاز پیدا می‌کنید. نیاز عاطفی وگرنه الهی که هیچ پدر و مادر نیاز مادی به کسی نداشته باشد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

تراژدی جواد عزتی که از مس به طلا رسید

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، او که بیش از نیمی از راه بازیگریش را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.