«پوست شیر» محبوب‌ترین سریال ایرانی در «IMDB»

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سریال «پوست شیر» ساخته جمشید محمودی با کسب نمره ۸.۴ از ۱۰ محبوب‌ترین سریال ایرانی در سایت «IMDB» شد و بالاتر از سریال «قورباغه» قرار گرفت.

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی براساس رای کاربران سایت سینمایی «IMDB» توانست نمره خوب ۸.۴ به دست بیاورد تا به این ترتیب عنوان محبوب ترین سریال ایرانی را از آن خودش کند. این سریال در سه فصل هشت قسمتی پخش شد و توانست مخاطب زیادی را جذب کند.

پیش از این سریال «قورباغه» ساخته هومن سیدی با کسب نمره ۸.۲ در سایت «IMDB»محبوب‌ترین سریال ایرانی بود. این سریال حالا با دو درصد رای کمتر در رتبه دوم جدول قرار دارد.

 رتبه سوم این جدول اختصاص به سریال «شهرزاد» دارد که از کاربران این سایت سینمایی نمره ۸ را دریافت کرده است. شهرزاد تا زمان پخش سریال قورباغه سال‌های بی رقیب به صدر جدول تکیه زده بود. فصل اول سریال «شهرزاد» در سال ۱۳۹۴ و به شکل فیزیکی در شبکه خانگی توزیع شد. فصل دوم و سوم این سریال نیز به ترتیب پخششان از اردیبهشت و بهمن سال ۱۳۹۶ شروع شد.

 در رتبه چهارم و با فاصله‌ای زیاد نسبت به «پوست شیر» سریال «زخم کاری» قرار دارد. این سریال نمره ۷.۶ را کسب کرده است. «زخم کاری» نخستین تجربه سریال سازی محمد حسین مهدویان در شبکه خانگی است. او در حا حاضر سرگرم ساخت فصل دوم این سریال با نام «زخم کاری؛ بازگشت» است.

رتبه پنجم محبوب ترین سریال ایرانی سایت «IMDB» هم اختصاص به سریال «خاتون» دارد. ساخته تینا پاکروان توانسته از کاربران این سایت نمره ۷.۵ از ۱۰ را بگیرد. سریال خاتون در دو فصل به شکل اختصاصی از پلتفرم منماوا» پخش شد. این سریال انتشار خود را از هجدهم مرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز کرد.

سریال «آقازاده» ساخته بهرنگ توفیقی که گفته می‌شد یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه خانگی است، جایی در بین ۵ سریال محبوب «IMDB» ندارد.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

آغاز تماشایی تازه برای «شب‌آهنگی ۳»

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «شب‌آهنگی» کاری از حامد آهنگی در پلتفرم فیلم‌نت که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.