«نیما» ،نسخه جدید «حبیب» محبوب «لیسانسه‌ها»

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌ها در ساخته‌های سروش صحت، «حبیب» در سریال «لیسانسه‌ها» بود. ویژگی‌های بامزه شخصیت، ظاهر کمیک او و بازی بسیار خوب هوتن شکیبا باعث شد «حبیب» و بازیگرش جای خود را میان تماشاگران باز کنند. انتشار میم شکیبا در سکانسی از «فوق لیسانسه‌ها» در حالی که چای می‌نوشد نیز می‌گوید این شخصیت همچنان محبوب است. پس از موفقیت این شخصیت، سروش صحت در سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» هم برای شخصیت‌پردازی نقش اصلی قصه، سراغ الگویی رفته که قبلا امتحانش را پس داده، به این ترتیب شاهد نسخه مشابهی از «حبیب» هستیم، نسخه‌ای که از همان شروع سریال با استقبال مواجه شد.
خنگی بامزه، پررویی بی‌اندازه
مشخصه اصلی «نیما» با بازی مجید یوسفی، خنگی و کم‌هوشی اوست. «نیما» مانند «حبیب» به طرز بامزه‌ای ساده‌لوح است. او با تصمیمات و رفتارهای اشتباهش، دیگران را به دردسر می‌اندازد و بدتر این که متوجه این موضوع نیست! «نیما» با پررویی تمام به رفتارهای خود ادامه می‌دهد. پررویی بیش از اندازه «نیما» که حرص کاراکترهای قصه و البته مخاطب را درمی‌آورد، یاد «حبیب» را تداعی می‌کند. ناکامی در روابط عاطفی نیز ویژگی مشترک دو شخصیت است، اما «حبیب» از ابتدا در ایجاد این ارتباط ناموفق بود و «نیما» از پس حفظ رابطه‌ای که شکل گرفته، برنمی‌آید.
رفتارهای منحصر به فرد
برای شخصیت «نیما» نیز مانند «حبیب»، حرکات خاصی طراحی شده است. همان طور که «حبیب» وقتی می‌خواست به خودش اشاره کند، دست‌هایش را به شکل بامزه‌ای به سمت خودش می‌گرفت و می‌گفت «چرا من؟» یا «با من بودی؟»، شخصیت «نیما» نیز وقتی در حال اصرار و التماس است تا فرد مقابلش را راضی به انجام کاری کند، با دستش عدد یک را نشان می‌دهد و در حالی که دستش را بالا و پایین می‌برد، می‌گوید: «همین یک بار»! شخصیت «حبیب» در موقعیت‌های مختلف از عبارت «چرا من؟» استفاده می‌کرد و به تکیه‌کلام او تبدیل شده بود. «نیما» نیز در پایان جملاتش برای اتمام حجت با طرف مقابل می‌گوید: «و تمام»
ستاره‌سازی سروش صحت
سروش صحت برای انتخاب بازیگر اصلی «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» نیز مانند انتخاب بازیگر «حبیب»، سراغ چهره‌ای مشهور نرفته است. زمانی که هوتن شکیبا با «لیسانسه‌ها» به تلویزیون آمد، بازیگر توانمند و باتجربه تئاتر بود، اما صداپیشگی و چهار فیلم کارنامه‌اش شهرتی را نصیب او نکرده بودند، بنابراین شکیبا نزد عموم مخاطبان چهره جدیدی بود. سروش صحت در «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» نیز چنین ریسکی انجام داده. مجید یوسفی در عرصه تئاتر کار کرده و فیلم «تمارض» ساخته عبد آبست را نیز در کارنامه دارد. این بازیگر اکنون با «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» به مخاطبان معرفی شده و مورد توجه قرار گرفته است.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

آغاز تماشایی تازه برای «شب‌آهنگی ۳»

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «شب‌آهنگی» کاری از حامد آهنگی در پلتفرم فیلم‌نت که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.