ماجرای ابتلای داور عصر جدید به کرونا!

به گزارش کافه ستاره، امیرحسین بزرگ‌زادگان مدیر رسانه‌ای “عصر جدید” درباره حواشی رسانه‌ای نسبت به ابتلای یکی از داوران برنامه و آخرین اخبار از شروع تصویربرداری و ضبط مجدد توضیحاتی را داد. او گفت: این هفته و هفته آینده پخش داریم و در حال تصمیم‌گیری با توجه به شرایط جدید هستیم . این مدت زمان خریدیم تا اتفاق خوبی رقم بخورد و به امید خدا موج جدید کرونا آرام بگیرد.

او درباره شرکت‌کننده کرونایی “عصرجدید”،‌ گفت: ما از تمامی عوامل ، داوران و شرکت‌کنندگان تست کرونا می‌گرفتیم و در صورت صحت و سلامت و منفی بودن وارد مجموعه “عصرجدید” می‌شدند. قبل از ورود به “عصرجدید” تست انجام شد و بعد از مثبت شدن، تستشان، ناخواسته مجبور به خداحافظی با وی شدیم و در نتیجه اجرا و رقابتشان کنار گذاشته شد.

بزرگ‌زادگان درباره خبرهای غیرواقعی ابتلای یکی از داوران “عصرجدید” به کرونا، توضیح داد: بعد از تعطیلی متأسفانه برخی در فضای مجازی شروع کردند مصاحبه چند سال قبل خانم نونهالی که گفته بودند پزشکان به‌دلیل مشکل تارهای صوتی خواسته‌اند برای مدتی بازی نکند را وایرال کرده‌اند. تازه آن گفت‌وگو را هم تکه‌تکه کردند و مصاحبه کامل را هم بازنشر نداده‌اند! خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد و همه عوامل در صحت و سلامت‌اند.

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه سه سیما , بازیگران سینما و تلویزیون ایران , مجریان تلویزیون ایران ,

مدیر رسانه‌ای “عصرجدید” درباره ضبط مجدد برنامه تصریح کرد: در حال تصمیم‌گیری هستیم که با آرام‌گرفتن کرونا به روال عادی برگردیم. ان‌شاءالله اوضاع بهتر خواهد شد و کار ضبط‌های جدید به بعد موکول نخواهد شد. البته اگر موج کرونا مثل چندی پیش آرام‌تر شود باز هم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به ضبط برخواهیم گشت تا در کنار مردم باشیم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.