نصیریان:هیچکدام از پیشنهادات نظرم را جلب نکرده است

به گزارش کافه ستاره، علی نصیریان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر پیشنهادات زیادی برای بازی دارم اما متاسفانه تا امروز هیچکدام از این پیشنهادات نظر من را به خودش جلب نکرده است.

وی درباره معیار پذیرش خود برای ایفای نقش اضافه کرد: واقعیت امر در ابتدا مهمترین عامل برای من فیلمنامه است، وقتی فیلمنامه خوبی نوشته شده باشد می‌توان به بخش‌های بعدی کار فکر کرد، اما اگر متن و فیلمنامه ضعیف باشد هر قدر هم که کارگردانی و گروه بازیگران خوب باشند در آخر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره عوامل موفقیت در بازیگری اضافه کرد: از نظر من مهمترین عامل آن است که در پذیرش نقش وسواس باشیم، بازیگر باید باهوش باشد و هر نقشی را بازی نکند، زیرا نقش‌های خوب و ماندگار هستند که در ذهن مخاطب می‌مانند.

وی در همین رابطه ادامه داد: تنوع نقش در بازیگری بسیار مهم است، بازیگر باید نقش‌های متفاوت بازی کند تا همینکه در نظر مخاطب تازه بماند و هم اینکه بتواند توانایی‌هایی خود در ایفای نقش‌های چالش‌ برانگیز را به آزمایش بگذارد.

بازیگر فیلم سینمایی «مسخره باز» با تاکید بر اهمیت مطالعه بر پیشرفت یک بازیگر افزود: از نظر من مطالعه بنیادی‌ترین عامل در موفقیت هر فرد و مخصوصا بازیگران است، مطالعه بازیگر را به روز نگه می‌دارد و باعث می‌شود تا با دانش بالا به سمت هر نقشی برود، بدون شک با مطالعه می‌توانیم عمق بیشتری به کاراکترها بدهیم زیرا ذهنمان پر از ایده و اطلاعات متفاوت است.

نصیریان اخلاق در بازیگری را مهم دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر توانایی و مهارت، انتخاب درست و دقیق نکته بعدی برای ماندگاری و موفقیت اخلاق گرا بودن است، بازیگر با اخلاق حتی اگر توانایی بالایی هم نداشته باشد بیشتر از سوی کارگردانان دیده می شود، زیرا کار با وی لذتبخش و بدون دغدغه است.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.