سناریوی محتمل فدراسیون در صورت عدم برگزاری لیگ؛ اعلام قهرمانی پرسپولیس و سقوط دو تیم آخر جدول

به گزارش کافه ستاره،اگرچه در روزهای گذشته ۱۰ باشگاه با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار توقف رقابت ها شدند اما مسئولان سازمان لیگ تلاش کردند با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا رقابت ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر بگیرند. با این حال اگر گزینه مد نظر این باشگاه ها اجرایی شود و لیگ نیمه تمام بماند در آنصورت فقط یک سناریو از سوی مسئولان فوتبال در نظر گرفته خواهد شد.

منابع خبری نزدیک به فدراسیون فوتبال از اجرایی شدن این سناریو می گویند و معتقد هستند در صورتیکه لیگ نیمه تمام باقی بماند تیم پرسپولیس قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر معرفی خواهد شد زیرا این تیم ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف امتیاز دارد. ۴ تیم اول جدول لیگ هم به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده معرفی خواهند شد و دو تیم انتهایی جدول هم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد. حتی مسابقات جام حذفی نیز برگزار نمی شود.

البته این تصمیم هنوز به مرحله قطعیت نرسیده اما در صورتی که فشار باشگاه ها برای عدم برگزاری بازی ها زیاد شود و از همه مهمتر ستاد مقابله با کرونا به برگزار نشدن مسابقات نظر بدهد فدراسیون چاره ای جز پیاده کردن این روش برای پایان دادن به لیگ ندارد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.