هومن حاجی عبدالهی:ازدواج رحمت را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب!

به گزارش کافه ستاره، نزدیک شدن به روزهای عید نوروز ۱۳۹۹،‌ تصاویر جدید و اتفاقاتی را در فضای مجازی پررنگ‌تر کرده که گویای پخش “پایتخت”۶ از شبکه یک سیما است. ۲ روز قبل مجید زین‌العابدین مدیر شبکه ۱ از زمان پخش این سریال تلویزیونی خبر داد و گفت: سریال “پایتخت”۶ به طور قطع با همان کیفیت، جذابیت و شیرینی و طنز به نوروز تلویزیون خواهد رسید. با توجه به شهادت امام موسی کاظم(ع) در روز اول عید نوروز، هنوز برای زمان پخش آن به روز واحدی نرسیده‌ایم اما احتمالاً اول فروردین ۱۳۹۹، شروع پخش سریال “پایتخت” باشد.

تصویربرداری سریال  “پایتخت” در شیرگاه مازندران همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷۰ درصد  از این سریال تصویربرداری شده است. فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه ۱ سیما ساخته می‌شود. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریالند. مجموعه تلویزیونی “پایتخت” به تهیه‌کنندگی الهام غفوری از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ در ۵ فصل از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

بعد از پخش شدن تصویر دروازه‌بانی “بهتاش”- بهرام افشاری، سیروس مقدم کارگردان این سریال واکنش نشان داد و گفت: بهرام افشاری در این قسمت یکی از نقش‌های کلیدی کار را بازی می‌کند؛ به خاطر فیزیک و قد و قامت رعنایی که دارد آقای تنابنده کار جدیدی برای او خلق کرده و از تست‌های گریم با کلاه پیتر چکی‌اش معلوم است که در این فصل دروازه‌بانی می‌کند. خودش قصه‌های جدید و با مزه‌ای را خلق می‌کند؛ به واسطه آن وارد فضاهای جدیدی از سریال “پایتخت” می‌شویم که پررنگ و جذابند.

نکته بعد حضور سیدزاده تهیه‌کننده سینما به عنوان نماینده مجلس در سریال “پایتخت” گفت: در ششمین فصل “پایتخت” که نوروز ۱۳۹۹ روی آنتن می‌رود حضور دارم؛ نقش نماینده مجلس را بازی می‌کنم.

حالا نوبت به تصویری از عروسی “رحمت”- هومن‌ حاجی‌عبداللهی در سریال “پایتخت”۶ رسیده است؛ او در واکنش به این تصویر پخش‌شده‌ گفت: مردم ببینند که عروسی هست یا نیست! واقعاً نمی‌توانم بگویم و خوب است که بیننده خودش ببیند؛ نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب می‌کنم.

او این روزها کمتر مجری و صداپیشه تلویزیون می‌شود و “هومن حاجی‌عبداللهی” را بیشتر در لباسِ بازیگری می‌بینیم. بعد از «چند می‌گیری گریه کنی» در سینما، «اختاپوس»، «گینس»، «پیشونی‌سفید ۲ و ۳» و سامورایی در برلین را در کارنامه خود دارد و فارغ از پایتخت در سریال‌های «آقا و خانم سنگی»، «بیمار استاندارد»، «علی‌البدل» و «نون.خ.» هم حضور داشته است.

شاید صدایِ حاجی‌عبداللهی در کاراکتر «پنگول» برای مردم آشنا باشد اما او در نقش “باب اسفنجی”، “شِرِک”، “سنجاب باغ‌وحش” و حتی مدتی صداپیشه عروسکِ برنامه «خندوانه» بود.

این روزها فاصله حضورِ او در پلاتویی از اجرا و صداپیشگی بسیار زیاد شده و بسیاری این سؤال را دارند؛ چرا هومن‌ حاجی‌عبداللهی دیگر در تلویزیون مجری نمی‌شود؟

وی درباره روزهای فیلمبرداری سریال “پایتخت”، افزود: این روزها مشغول فیلمبرداری‌ایم و سعی می‌کنیم تا پایان اسفندماه تصویربرداری تمام شود. دوری از خانواده و دیگر مشکلات را به جان می‌خریم که مردم در عید نوروز فضای جذاب و جالب توجهی را تجربه کنند. آنقدر “پایتخت”۶ کار خوب و متنوعی باشد که مردم لذت ببرند.

حاجی‌عبداللهی تأکید کرد: من هیچ کاری ندارم به غیر از اینکه فصل ششم سریال “پایتخت” تمام شود. مردم منتظر “پایتخت” فوق‌العاده جذاب و خنده‌داری باشند.

هومن حاجی‌عبداللهی با اشاره به اینکه «رحمتِ» همچنان در پایتخت۶ به فعالیت خود ادامه می‌دهد،‌ گفت: فعلاً از جزئیات فصل جدید خبر ندارم ولی منتظریم تا پاییز کار پیش‌تولید و تولید به جریان بیفتد.

وی با اعلام اینکه “قصد ندارم دیگر مجری تلویزیون باشم”، تأکید کرد: آن موقع که اجرای تلویزیونی و صداپیشگی می‌کردم هر از چندگاهی سعی کردم سَری به بازیگری بزنم، ولی از زمان دیگری قرار گذاشتم کار دیگری نکنم و فقط بازیگری انجام دهم، در نتیجه به صحنه اجرا در تلویزیون باز نخواهم گشت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا آن‌قدر مردم منتظر سریالی مثل «پایتخت» می‌مانند، افزود: کنار همه فاکتورهایی که یک سریال، دلچسب و دلپذیر می‌شود نمایش صمیمیت رفتار و گفتار و توجه به سبک زندگی ایرانی است. «پایتخت» تصویر درستی از خود ما ایرانی‌هاست، به همین‌خاطر به دلِ مردم نشسته و منتظرند فصل‌های جدید آن را ببینند. واقعاً کمتر اثری مثل «پایتخت» جذب‌شان می‌کند.

بازیگر نقش “رحمت” در سریال “پایتخت” با اشاره به اینکه مردم دوست دارند کارهایی مثل «پایتخت» را در تلویزیون ببینند، خاطرنشان کرد: کاری مثل «پایتخت» چند پله بالاتر از مدیوم تلویزیون ساخته شده هم از جهت سریال‌سازی و هم مردم به‌دنبالِ این نوع سریال‌ها هستند. طبع مردم بلند است و خیلی متخصصانه و کارشناسانه سریال خوب را از بد تشخیص می‌دهند. می‌دانند چه‌کسانی صادقانه برایشان کار می‌کنند و چه‌کسانی برایشان کم می‌گذارند. حقیقتاً مردم همیشه منتظر سریالی مثل «پایتخت»‌اند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.