اکبر زنجانپور:حالم خوب است

به گزارش کافه ستاره،آخرین کار تلویزیونی‌اش به “تنهایی لیلا” و سینمایی‌اش به “معکوس” پولاد کیمیایی برمی‌گردد. اکبر زنجانپور علاوه بر رادیو و گویندگی، کارگردانی و بازیگری تئاتر در دوبله نیز کار کرده‌ و معروفترین دوبله زنجانپور کاراکتر “جبارسینگ” در فیلم هندی “شعله” است. نقش‌های ویژه زنجانپور در سریال‌های “ولایت عشق”، “تنهاترین سردار” و “مختارنامه” درس بازیگری برای بسیاری از بازیگران امروز تلویزیون است. چندی پیش این بازیگر و کارگردان با “یاقوت سرخ” به رادیو نمایش آمد. نمایشی که بابک صفی‌خانی نوشته بود و مریم نشیبا آن را گویندگی می‌کرد. این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از بیمارستان به منزل رفته و در خانه دوران نقاهت را می‌گذراند. چرا که چندی پیش بود در رسانه‌ها اعلام کردند که “اکبر زنجانپور” به دلیل عفونت کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

با او تماس گرفتیم که شاید آشنایان و خانواده‌اش پاسخگو باشند و جویای احوالش شویم؛ اما با صدای خسته و بیمار، صدایی به ما گفت حالم خوب است و در منزل استراحت می‌کنم. صدا صدای بدون صلابت اکبر زنجانپور بود که بعد از جراحی و بستری در بیمارستان به منزل آمده و دوران نقاهت را می‌گذراند. بازیگری که ۵۰ سال از عمر و زندگی‌اش را وقف تئاتر کرده و نقش‌های تلویزیونی و سینمایی‌اش فراموش‌نشدنی است.

دوست‌داشتیم از رادیو و سریال نمایشی، تلویزیون و مجموعه تلویزیونی و یا سینما و حتی نمایش‌خانگی و مهمتر از همه که زنجانپور همیشه برایش اهمیت داشته، از نمایش جدید تئاتری او بپرسیم؛ اما ترجیح دادیم در موقع دیگری که زنجانپور حال بهتر و مساعدتری داشته باشد درباره زندگی حرفه‌ای و هنری‌اش صحبت کنیم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.