سیاوش خیرابی: تیم ما بر خلاف زمان کی‌روش جنگجو نیست

به گزارش کافه ستاره، با سیاوش خیرابی، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص بازی تیم ملی مقابل عراق و سخت شدن شرایط صعود تیم ملی گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی تیم ملی مقابل عراق را دیدی؟
بله دیدم، ولی وسط بازی تیم ملی خوابم برد. راستش اصلاً بازی خوبی نبود و من به عنوان کسی که عاشق تیم ملی کشورش است انتظار بیشتری داشتم و علاقه‌مند بودم نمایش بهتری از تیم ملی ببینم.

به نظرت این تیم ملی چه فرقی با تیم زمان کی‌روش دارد؟
از نظر من در دوران کی‌روش تیم ملی شخصیت بین‌المللی پیدا کرده بود و به غیر از این، آن تیم روحیه جنگندگی فوق‌العاده‌ای داشت. برای هر توپ چند بازیکن می‌جنگیدند، ولی حس می‌کنم این تیم ملی روحیه جنگندگی ندارد البته این را بگویم بازیکنان همه تلاش‌شان را کردند، ولی خب متأسفانه نتیجه دلخواه ما نبود.

بعضی‌ها هم باخت را گردن مسعود شجاعی انداختند.
من اصلاً این موضوع را قبول ندارم. مسعود کاپیتان تیم ملی است و در این سال‌ها زحمات زیادی برای ما کشیده و نباید همه این‌ها را فراموش کنیم.

به نظرت تیم ملی می‌تواند به مرحله بعد صعود کند؟
ببینید تیم ملی در این چند بازی نه نمایش خوبی داشته و نه نتایج مناسبی گرفته است. می‌دانم خوب نبودیم، ولی ما مرد روز‌های سخت هستیم و مطمئنم در بازی‌های دور برگشت بچه‌ها جبران خواهند کرد و ما به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

در این چند روز حتی شایعه قطع همکاری با ویلموتس هم به گوش رسید!‌
نمی‌دانم واقعاً اگر ویلموتس برود به تیم ملی کمک خواهد کرد یا خیر! در واقع بهتر است کارشناسان در این مورد نظر بدهند. ببخشید من سر صحنه فیلمبرداری هستم و الان باید جلوی دوربین بروم. روز خوبی داشته باشید.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.