مهران رجبی:چون پسرم بارسایی است، طرفدار رئال شدم

به گزارش کافه ستاره، مهران رجبی، یکی از بامزه‌ترین هنرمندان سینما و تلویزیون است. رجبی که از طرفداران استقلال است، می‌گوید فوتبال را به خاطر کل‌کل‌ها و کری خواندن‌هایش دوست دارد. با رجبی درخصوص آخرین وضعیت این روز‌های استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

*خبر‌های این روز‌های استقلال را دنبال می‌کنید؟
دورادور اخبار را دنبال می‌کنم، ولی به دلیل مشغله کاری‌ام خیلی فرصت ندارم وارد جزئیات شوم و همه بازی‌ها را ببینم.
*استقلال بعد از چند فصل می‌تواند قهرمان لیگ شود؟
تیمی قهرمان می‌شود که بازیکنان خوبی داشته باشد. اگر سرمربی هر قدر هم خوب باشد، ولی ابزار مناسب نداشته باشد، نمی‌تواند قهرمان شود، ولی به هر حال امیدوارم استقلال امسال جام قهرمانی را به دست بیاورد.
*امسال چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند؟
استقلال و پرسپولیس که طبق معمول همیشه مدعی هستند. به غیر از این دو تیم، سپاهان و تراکتور هم تیم‌های خوبی هستند که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند.
*در مورد توهین یکی از مجریان به لوگوی باشگاه استقلال چه نظری دارید؟
ببینید من خودم عاشق کل‌کل هستم و فوتبال بدون کری‌خواندن برایم جذابیتی ندارد. اگر کری و کل‌کل در جمع دوستانه باشد مشکلی نیست، ولی این مسائل جلوی دوربین تلویزیون بسیار زشت و توهین‌آمیز است.
*معمولاً با چه کسانی کل‌کل می‌کنید؟
کل‌کل بیشتر مواقع در زمان شهرآورد‌ها می‌چسبد که ما سر فیلمبرداری هستیم. معمولاً آنجا عوامل گروه با هم خیلی کل‌کل می‌کنند. من هم برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خوانم. در اکثر مواقع هم من برنده می‌شوم. مثلاً یکی از کسانی که کری شدیدی با هم داریم، علی ضیا است که یادم می‌آید وسط یک برنامه زنده کلی کل‌کل کردیم.
*دوست ندارید برای دیدن یکی از بازی‌های استقلال به ورزشگاه بروید؟
خیلی حوصله ورزشگاه رفتن را ندارم، چون همه می‌آیند و می‌خواهند عکس بگیرند، آن وقت نمی‌توانی به بازی مسلط باشی و آن دیدار را کامل ببینی.
*بازی‌های اروپایی را هم دنبال می‌کنید؟
بله، کم و بیش اگر فرصت کنم، می‌بینم. آنقدر کیفیت بازی آن‌ها بالاست که آدم لذت می‌برد.
*طرفدار کدام تیم هستید؟
راستش، چون پسرم علیرضا طرفدار بارسا است و در خانه همیشه بازی‌های این تیم را دنبال می‌کند و مسی را دوست دارد، من طرفدار رئال مادرید شدم! چون ذاتاً عاشق کل‌کل هستم و از این کار لذت می‌برم. مواقعی که رئال و بارسا با هم بازی دارند، حسابی برای هم کری می‌خوانیم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.