خداحافظی‌حمید‌جبلی از‌«کلاه قرمزی»؟

به گزارش کافه ستاره،حواشی مجموعه «کلاه قرمزی» و اختلافات مالی حقوقی بین سازمان صداوسیما و تهیه‌کننده این مجموعه، همچنان ادامه دارد. دیروز صبح روزنامه کیهان خبر از دستمزد سه میلیارد تومانی سازندگان «کلاه قرمزی» برای یک فصل داد و نوشت: «این بودجه چشمگیر نشان‌دهنده توجه ویژه صداوسیما برای ساخت این اثر بوده است. در حالی که تهیه‌کننده این مجموعه دستمزد و سود خود را که از محل بودجه بیت‌المال تأمین شده، صرف زندگی در خارج از کشور (هلند) کرده، آیا رضایت تمامی عوامل کلاه قرمزی به میزان سهم شان از بودجه را هم تأمین کرده است؟!»
صداپیشه «کلاه قرمزی» رفت
عصر دیروز نیز خبرگزاری میزان در گزارشی مفصل به این مجموعه پرداخت و از جدایی حمید جبلی صداپیشه «کلاه قرمزی» از این مجموعه به دلیل اختلافات مالی خبر داد. در بخشی از این گزارش آمده است: «حاشیه‌های مالی این اثر تا آن جا پیش رفت که حمید جبلی به عنوان یکی از پایه‌های ثابت این مجموعه دوست‌داشتنی از بروز این حواشی ابراز ناامیدی و یأس کرد و از ادامه همکاری در این مجموعه کنار کشید، اتفاقی که بدون شک برای این مجموعه ضربه مهلکی بود. در این بین درگذشت دنیا فنی‌زاده، عروسک گردان «کلاه قرمزی» بر اثر بیماری، ناراحتی‌های جبلی را دوچندان کرد تا وی برای کناره‌گیری از این اثر مصمم‌تر شود. در این میان اما تهیه‌کننده بدون توجه به خالق اثر و همچنین نگاه مخاطبان همچنان به دریافت هزینه‌های بالا از صداوسیما اصرار داشت. با وجود تمامی حواشی، «کلاه قرمزی» که در سال ۹۶ ساخته شد با تأخیر یک ساله در سال ۹۷ بار دیگر راهی آنتن شد.»
میانجی‌گری بی‌نتیجه مرضیه برومند
طبق ادعای میزان، ظاهراً مرضیه برومند، یکی از پیش کسوتان عرصه نمایش عروسکی، میانجی حل اختلافات بین صداوسیما و حمید مدرسی شده تا «کلاه قرمزی» برای نوروز ۹۹ روی آنتن برود اما با مخالفت ایرج طهماسب کارگردان اثر مواجه و ساخت این مجموعه برای نوروز ۹۹ منتفی شده است.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.