عذرخواهی مضاعف یک کارگرزاده

به گزارش کافه ستاره،بعد از توجیه‌های ریما رامین‌فر که در کانال تلگرامی سینما اکران خطاب به روزنامه‌نگاران نوشت: «این مصاحبه امیر جعفری متعلق به چند‌ سال پیشه… یک دقیقه از مصاحبه یک‌ساعته… توقع داشتم که کل مصاحبه رو که مربوط به قبل از انتخابات ریاست‌جمهوریه کامل می‌دیدید و بعد اظهارنظر می‌فرمودید»؛ نوبت خود امیر جعفری رسید که آن ویدیو را «تقطیع‌شده» نامیده و بگوید: «بابت حرف‌هایی که از من منتشرشده عذر می‌خواهم، مخلص کسانی که آزرده‌خاطر شده‌اند هستم و دست‌شان را می‌بوسم. آن ویدیو مال دو‌ سال و نیم قبل بود و شصت دقیقه بود و همه‌اش را تقطیع کردند، با این حال قبلا عذر خواسته بودم و باز هم عذر می‌خواهم. دوستان فراموش نکنید که من همیشه پشت شما بودم. هر بار هر تریبونی که دست من آمده، بدون ابایی از مردمم حمایت کردم و از هیچ‌کس هم ترسی نداشتم. همیشه این را با افتخار گفتم که من کارگرزاده‌ام. نه برادرم وزیر است و نه پدرم حکومتی بوده است. نه خودم از جایی رانت گرفتم و نه خواهم گرفت! و دعا می‌کنم هر مسئولی، هر وزیری و هر آقازاده‌ای که حق مردم را خورده خدا ایشالا از حلقومش آن  را بیرون بکشد!»
گفته‌های امیر جعفری خیلی زود جو فضای مجازی را از این رو به آن رو کرد و همه جا پر شد از کامنت‌ها و پست‌های حمایتی، چون: «منصف باشیم جعفری بارها انتقادات تندی کرده که هر کسی شهامت آن را نداشت» یا: «حتی اگر هم امیر جعفری اشتباهی کرده، این‌که شهامت عذرخواهی‌کردن داشته مهم است. این یعنی احترام به مخاطب» یا: «کاش خیلی‌ها مانند تو شهامت عذرخواهی از مردم را داشتند تا ببینند مردم و مخاطبان اگر که با آنها صادقانه رفتار شود، بسیار بخشنده‌اند» و البته این یکی که بیش از بقیه لایک خورده: «دم شما گرم امیرخان جعفری»…
اما برخی هنوز هم علیه امیر جعفری بودند. ازجمله کاربری که نوشته بود: «آقای جعفری، شما بسیار از این حرف‌ها را قبلا زده‌ای! حتی قبل از خواب برج عاجی که دست در گردن بابک زنجانی می‌دیدی» و این یکی: «اگر به شهرت و‌ محبوبیت شما خدشه وارد نمی‌شد، این معذرت صوری را ادا می‌کردی؟ به‌ خدا نه؛ چون فقط از این‌که مردم را ناراحت کرده‌ای عذر خواسته‌ای و نه از بابت حرف‌هایت» و نیز این: «می‌شه روشن بگی که کدام  دوستان را مورد خطاب قرار می‌دهی و می‌گویی «دوستان من، فراموش نکنید که من همیشه پشت شما بوده‌ام؟»

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.