“همبازی شو” استعدادیابی جدید تلویزیون/روبروی ستاره ها بازی کنید

به گزارش کافه ستاره،ظاهرا روبیکا تمام مسابقات استعدادیابی را قبضه کرده است و حالا بعد از عصر جدید و شگفت‌انگیزان سراغ مسابقه استعدادیابی دیگری به نام همبازی‌شو رفته، تا درنهایت  ١٠ نفر را راهی سریال تازه حسن فتحی کند.
تا پیش از این شاید عصر جدید یکی از جدی‌ترین مسابقات استعدادیابی بود، اما حالا رفته‌رفته برای خود رقبایی پیدا کرده، جدیدترین رقیبش بعد از مسابقه استعدادیابی شگفت‌انگیزان همبازی‌شو است که به صورت اپلیکیشن موبایلی قابل دانلود و نصب‌کردن است. این اپلیکیشن هم مثل مسابقه عصر جدید و شگفت‌انگیزان با پشتوانه فنی و مالی روبیکا انجام می‌شود، با این تفاوت که مسابقه نیاز به حضور میدانی شرکت‌کنندگان ندارد. متقاضیان در هر مرحله پس از انتخاب دیالوگ و بازیگر مقابل خود، فیلم‌ بازی‌شان را ارسال خواهند کرد. فیلم‌ها از سوی روبیکا به هم وصل خواهد شد و بعد از آپلود در صفحه با رأی مردم به مرحله بعد خواهد رفت.
بازیگران مقابل شرکت‌کنندگان در این مسابقه استعدادیابی، هنرمندان مشهوری چون پژمان بازغی، حسام منظور، مهرداد صدیقیان، گوهر خیراندیش، متین ستوده،‌ هادی کاظمی، سمانه پاکدل، هومن برق‌نورد، پوریا پورسرخ، شقایق فراهانی و غیره هستند که از سوی روبیکا انتخاب شده‌اند و از قبل نقش‌های مقابل را جلوی دوربین بازی کرده‌اند. حالا از میان این بازیگران پژمان بازغی، حسام منظور و مهرداد صدیقیان و متین ستوده به ترتیب بیشترین متقاضی را به‌عنوان بازیگر مقابل شرکت‌کنندگان دارند. مسابقه همبازی‌شو در مرحله نخست حدود ٢‌هزار استعداد در زمینه بازیگری را شناسایی کرده و در همین مرحله یکی از بازیگران به‌عنوان استعداد از سوی حسن فتحی برای بازی در یک سریال انتخاب شده است. همبازی‌شو تا چند مرحله به صورت رایگان ادامه دارد، اما حدود ٢٠٠ تا ٣٠٠ نفر از شرکت‌کنندگان برای نام‌نویسی در مرحله نهایی باید مبلغ ٢ تا ٣‌هزار تومان پرداخت کنند. در مراحل بعدتر پنج داور ازجمله حسن فتحی کارها را برای رسیدن به ١٠ استعداد برتر داوری خواهند کرد. پیش از این مسابقه شگفت‌انگیزان هم به پشتوانه روبیکا راه‌اندازی شده است که در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. فعلا شهاب حسینی سفیر این آکادمی است و فاطمه معتمدآریا و رامبد جوان هم به‌عنوان دیگر استادان انتخاب شده‌اند، هنوز بقیه استادان آکادمی مشخص نشده‌اند، اما ظاهرا تا ٢٠ روز آینده تکلیف آنها هم مشخص خواهد شد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.