مجریان بازیگر -یا بازیگران مجری؟

به گزارش کافه ستاره،دنیای بازیگری با دیده‌شدن ناگزیر همراه است و همین دیده‌شدن، انگیزه اول بسیاری از بازیگران برای ورود به جهان نمایش است. از طرف دیگر مجری یک برنامه تلویزیونی آن‌قدر با بینندگان در ارتباط است و دیده می‌شود که گاهی اصلا برنامه را به نام او می‌شناسند. شاید این یکی از دلایلی باشد که باعث می‌شود بازیگران تصمیم بگیرند شانس خود را به‌عنوان مجری هم جلوی دوربین امتحان کنند.

داریوش ارجمند
مالک اشتر، مجری طلوع ماه

هرچند نام داریوش ارجمند بیش از هرچیز، با نقش مالک‌اشتر گره خورده است اما این بازیگر پیشکسوت هم بالاخره در برهه‌ای از تجربه حضور جلوی دوربین، تصمیم گرفت مجری‌گری را امتحان کند. ارجمند علاوه بر بازیگری، از سال۱۳۸۲ تا سال۱۳۸۹ به‌عنوان مجری با مجموعه تلویزیونی «طلوع‌ماه» به تهیه‌کنندگی رضا خوشدل‌راد
همکاری کرد.

شهاب حسینی
سوپراستار، مجری اکسیژن

آن روزها که شهاب حسینی هنوز سوپراستار نشده بود، نخستین قدم‌هایش را برای رفتن جلوی دوربین با مجری‌گری برداشت. شاید خیلی از ما به یاد نداشته باشیم اما حسینی نخستین بار در سال۱۳۷۷ با اجرای برنامه «اکسیژن» که از شبکه ۲ سیما پخش شد در قاب تلویزیون دیده شد. این برنامه ویژه نوجوانان بود. حسینی در برنامه اکسیژن به شهرت رسید.

رامبد جوان
جوان، مجری خندان

اولین تصویری که از رامبد جوان در حافظه بینندگان تلویزیونی شکل گرفته، کاراکتر فرید در سریال به یادماندنی «خانه‌سبز» است؛ هرچند جوان قبل از آن هم وارد تئاتر شده بود. جوان سال‌های طولانی تنها به‌عنوان بازیگر شناخته شد. اما در سال۱۳۹۳ با کارگردانی و اجرای برنامه خندوانه در شبکه نسیم، به یکی از محبوب‌ترین مجریان تلویزیونی سال‌های اخیر تبدیل شد.

مهران مدیری
سلطان طنز جلوی دوربین

مهران مدیری را می‌توان مثل کاراکتر یکی از فیلم‌هایش، مرد هزارچهره‌ای دانست که تجربه بازیگری، کارگردانی، تهیه‌کنندگی، خوانندگی، طراحی صحنه و لباس و البته مجری‌گری داشته است. مدیری در سال ۱۳۷۸برنامه «ببخشید شما» را اجرا کرد. بعد از آن در سال ۱۳۸۰مجری برنامه «طنز۸۰» شد. اما جدی‌ترین تجربه اجرای او به برنامه «دورهمی» برمی‌گردد که سری اول آن سال۱۳۹۵ روی آنتن تلویزیون رفت.

پژمان بازغی، محمدرضا گلزار و حمید گودرزی
بازیگرانی که مجری مسابقه شدند

پژمان بازغی  هم  تصمیم گرفت مجری‌گری را تجربه کند. او اجرای برنامه‌های «چند درجه» و«کودک‌شو» را در کارنامه دارد. محمدرضا گلزار بازیگر دیگری است که پیش از حضور به‌عنوان مجری به‌ مسابقه جنجالی برنده باش، اصلا تجربه حضور در تلویزیون نداشت. همزمان با گلزار، حمید گودرزی اجرای مسابقه پرطرفدار پنج‌ستاره را شروع کرد که پیش از آن اشکان خطیبی اجرای آن را برعهده داشت.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.