ترلان پروانه: هیچ رابطه ای با آن دو فوتبالیست نداشتم/پدر و مادرم پیگیر این شایعات هستند

به گزارش کافه ستاره، سلبریتی پرحاشیه و جوان سینمای ایران که در ارتباط با روابطش با دو ستاره فوتبال کشور درگیر ماجرا های جنجالی بود بالاخره دست به شفاف سازی زد.

ترلان پروانه که از سوی بسیاری از مجله های خبری و سایت های هنری ابتدا به سعید عزت الهی و سپس به فرشاد احمدزاده ستاره سابق باشگاه پرسپولیس نسبت داده شده بود، بالاخره طی یک مصاحبه مفصل لب به سخن گشود و در ارتباط با این حواشی اقدام به افشاگری کرد.

این سلبریتی جوان در این باره اظهار داشت: هیچ گونه رابطه ای میان من و این دو شخص نبوده و پدر و مادرم پیگیر این حاشیه سازی ها بوده اند و در ارتباط با حاشیه سازان نیز اقدام های موثری داشتند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است چندان جالب نخواهد بود!

برخی از فامیل های دور با من تماس می گرفتند و گاها به واسطه این شایعه ها به من تبریک می گفتند، اما واقعیت این است که آنها از هیچ چیز اطلاع نداشتند و تحت تاثیر این جو سازی ها قرار گرفته بودند، هرچند که فامیل های نزدیک از تمامی این شایعه های بی اساس مطلع بودند و آن را باور نداشتند.

این ادعاهای ترلان پروانه در حالی مطرح شد که او هیچ اشاره ای به آن فیلم پخش شده در فضای مجازی که گفته می شد از او و فرشاد احمدزاده در یکی از کافه های تهران گرفته شده است نداشت!

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مهوش وقاری: هرگز مادر نشدم اما حس مادر بودن را به خوبی درک می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «رقیه چهره‌آزاد» با مادر، «حمیده خیرآبادی» با پدرسالار، «بی‌بی» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.