توضیحات بازیگر جنجالی درباره ماجرای بنز و بادیگارد و اعتراض پرویز پرستویی

به گزارش کافه ستاره،شقایق دلشاد بازیگر و مدل ایرانی به تازگی ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با حواشی بسیاری همراه شد. حتی پرویز پرستویی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

در این ویدئو این بازیگر مطرح می کند هیچ اشکالی ندارد که هنرمندان بادیگارد و بنز داشته باشند، به هر حال دارندگی است و برازندگی…

اما امروز در برنامه پارک شهر رادیو تهران این بازیگر با ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت: این ویدئو حدود ۵۰دقیقه بود و ما مهمان یک برنامه بودیم.

وی افزود: برای مدل لباس آن دعوت شده بودم و تیم تشریفات از ما استقبال کردند حتی برای ما ماشین فرستادند و از درب خانه همراهی کردند.

دلشاد ادامه داد: به خاطر اینکه می خواستند برای مراسم خود ویدئویی را ضبط کنند تشریفات و بادیگارد تدارک دیده بودند و من بادیگارد شخصی ندارم. متاسفانه این کلیپ فقط در یک دقیقه توسط آن تصویربردار یا خبرنگار در فضای مجازی پخش شد و من مورد قضاوت قرار گرفتم. از دوستان و بزرگان نیز انتظار نداشتم من را به خاطریک کلیپ یک دقیقه‌ای قضاوت کنند.

این بازیگر عنوان کرد: من در مصاحبه قبلی خود گفتم که در جلوی درب منزل مورد حمله دو نفر قرار گرفتم و دراین ویدئو ۵۰دقیقه ای این موضوع را توضیح دادم اما فقط چند جمله من را از این مصاحبه جداکردند و انتشار دادند.

دلشاد توضیح داد: من چالش‌هایی را سپری کردم تا به این مرحله رسیدم اما با این اتفاق خیلی اذیت شدم .انتظار این همه بی‌ادبی از طرف برخی از افراد را نداشتم. من مثل عمو پرویز معروف نیستم اما محبوب هستم و انتظار نداشتم جناب پرویز پرستویی ویدئو من را پست بگذارند و درباره آن صحبت کند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.