بازیگر سریال «شهرزاد»: خبری از ساخت فصل چهارم «شهرزاد» نیست

به گزارش کافه ستاره،رامین ناصرنصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در مجموعه‌ای عروسکی که از شبکه سلامت روی آنتن رفته است را به پایان رسانده‌ام. در آستانه تعطیلات نوروز به این پروژه اضافه شدم که از همان ابتدای سال روی آنتن رفت و پخشش همچنان ادامه دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر این مجموعه تلویزیونی در یک اپیزود از سریال محکومین به ایفای نقش پرداختم. این سریال کاملاً اپیزودیک بوده و در هر قسمت مجموعه متفاوتی از بازیگران حضور پیدا می‌کنند.

حکایت‌های کمال بعد از ماه رمضان روی آنتن می‌رود/هیچ خبری از ساخت شهرزاد ۴ نیست/////////////////جمعه

بازیگر سریال “محکومین” درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: اواخر سال گذشته بازی در سریال “خونه یکی” به کارگردانی “حامد تهرانی” را به پایان رساندم که هنوز پخش نشده است. این سریال داستان چهار خانواده را روایت می‌کند که در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و من پدر یکی از همین خانواده‌ها هستم.

وی درباره بازی در سریال “حکایت‌های کمال” اضافه کرد: حکایت‌های کمال از جمله آثار خوبی است که در چند اپیزود آن به ایفای نقش پرداختم. این مجموعه از جمله آثار پربازیگر تلویزیون است که در آن با عزیزانی همچون محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی، نگار عابدی و شهین تسلیمی همبازی بودم.

بازیگر سریال “شهرزاد” ادامه داد: فاز اول سریال «حکایت‌های کمال» ۳۱ قسمت دارد و در دهه ۴۰ می‌گذرد. این سریال اقتباسی از رمانی به نام «حکایت‌های کمال» که نوشته‌ای از محمد میرکیانی است ساخته می شود و قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است.

وی درباره زمان پخش حکایت‌های کمال افزود: در ابتدا قرار بود این سریال نوروز پخش شود که جایش را به اثر دیگری داد. پس از آن صحبت بر سر پخش در ماه مبارک رمضان بود که آن هم منتفی شد. حال به گمانم این اثر بعد از ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.

ناصرنصیر درباره احتمال ساخت سریال “شهرزاد ۴” خاطرنشان کرد: واقعیت امر آخرین خبری که از ساخت شهرزاد داشتم به علاقه حسن فتحی برای ادامه اثر بر می‌گشت، اما به گمانم جمع کردن تیم بازیگران این پروژه در حال حاضر بسیار سخت است. فعلاً که هیچ خبری از ساخت شهرزاد ۴ نیست و بعید می‌دانم میسر شود.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.