بازگشت جناب خان با ویژه برنامه جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، انتشار ویدئویی از جمع شدن دکورهای برنامه «خندوانه» در سوله‌ای در حوالی برج میلاد، گمانه‌زنی‌ها برای پایان این برنامه را بیش از پیش قوت بخشید؛ هرچند مدیر شبکه نسیم با تاکید بر ادامه پخش این برنامه، اعلام کرده بود که تلویزیون تصمیم ندارد با «خندوانه» خداحافظی کند.

اما در نهایت برآیند آنتن شبکه نسیم، حداقل از پایان طولانی‌ مدت‌تر برنامه «خندوانه» در تلویزیون حکایت دارد و در این میان وضعیت عروسک «جناب خان» هم فعلا نامشخص است.

«جناب خان» در ابتدا در مجموعه «کوچه مروارید» مورد استفاده قرار گرفت که به صورت محدود در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. بعد از آن پای این عروسک به برنامه تلویزیونی «خندوانه» باز شد و در اندک زمانی به شهرت و محبوبیت رسید.  

البته در مقطعی مشکل خالق جناب خان با تلویزیون، باعث شد که خندوانه تا مدتی از حضور این عروسک محروم بماند اما در نهایت مالکیت عروسک جناب خان به تلویزیون رسید و در حقیقت صداوسیما حق رایت این عروسک را از سالارزهی، خالق جناب خان خرید. این خبر را معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما در سال ۹۷ اعلام کرد و افزود: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده تمامی حقوق مالکیت طرح صنعتی، علامت تجاری و کاراکتر عروسکی جناب خان به رسانه ملی واگذار شد.

و حالا پس از پایان فصل هشتم «خندوانه» که ششم مرداد ماه ۱۴۰۱ روی آنتن رفت، با اعلام خداحافظی عوامل این برنامه و سرنوشت نامشخص برنامه رامبد جوان برای ادامه تولید، وضعیت نامعلومی نیز در انتظار جناب خان است.

از این رو، به تازگی محمد بحرانی با انتشار عکسی از «جناب خان»، با جمله‌ی «دلتنگتم رفیق کجای جهانی؟» دلتنگی خود به این عروسک را ابراز کرده است.

این در حالی است که این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر حضور جناب خان در یکی از ویژه‌برنامه‌های جام جهانی صداوسیما هم مطرح است.

فرید نیک‌جو، تهیه‌کننده در گفت‌وگویی با ایسنا از ساخت ویژه برنامه جام جهانی خبر داده و همکاری با محمد بحرانی را تایید کرده است اما همچنان از بیان جزئیات بیشتر درباره‌ی این برنامه و حضور جناب خان امتناع می‌کند. ضمن اینکه در این ارتباط تا به حال خبری رسمی از سوی تلویزیون هم اعلام نشده است.

پیشتر هم عنوان شده بود «جناب خان» در ایام جام جهانی ۲۰۲۲ راهی کشور قطر خواهد شد و قرار است برنامه‌ای ویژه جام جهانی در دوحه تولید کند.

کاراکتر «جناب‌خان» که علاقه‌ی زیادی به خواندن ترانه‌های بندری دارد و فوتبالیست‌ها و خواننده‌ها را بسیار دوست دارد، پیش از این، قبل از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ویدیو کلیپی در حمایت از تیم ملی ساخت که در آن مقطع با استقبال روبه‌رو شد.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.