مصطفی زمانی:غیر از تبلیغات از هر چیزی که پیشنهاد شود، استقبال می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مصطفی زمانی در مورد بازنشستگی و حضورش در عرصه های دیگر نظراتش را گفت:

برخی از بازیگرها شعر می‌گویند، مدل هستند، تبلیغ می‌کنند، فیلم می‌سازند و… برای شما فعالیت در حوزه‌های دیگر چقدر جذاب است؟
غیر از تبلیغات از هر چیزی که پیشنهاد شود، استقبال می‌کنم چون وقتی پیشنهادی به شما می‌شود با چیزی مواجه می‌شوید که حداقل فکرش را نمی‌کردید اما قبل از قبول کار بررسی می‌کنم که این کار بر چه اساسی پیشنهاد شده؛ صرفاً شهرت یا اینکه به واقع در من استعدادی برای این حوزه دیده‌اند. اصلاً دغدغه‌ام هست یا نه. به غیر از تبلیغات پیشنهادهایی مثل خواندن کتاب، شعر و… را بررسی می‌کنم ولی در نهایت به این نتیجه می‌رسم که در این حوزه‌ها آدم‌های متخصص و قویتر از من هستند و ما اگر به کار خودمان برسیم و آنها به کار خودشان در نهایت برای مخاطب تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت تا اینکه صرفاً بخواهیم چند عنوان دیگر مثل عکاس، مجسمه‌ساز، کارگردان و… را به نام خودمان اضافه کنیم و تأثیرگذاری که باید را نداشته باشیم. درباره تبلیغات هم شرطم این است که شش ماه تا یک سال از آن محصول استفاده کنم اگر خودم راضی بودم تبلیغش می‌کنم. اغلب می‌خندند ولی خب حقیقت امر این است، چیزی را که خودم تضمین نمی‌کنم نمی‌توانم تبلیغ کنم.
به بازنشستگی و دوری از بازیگری فکر می‌کنید؟
بازیگری شغلی نیست که بازنشستگی داشته باشد. بازنشستگی در بازیگری وقتی اتفاق می‌افتد که شما دغدغه‌ای غیر از بازیگری داشته باشید؛ زمانی که تأثیرگذاری‌تان را از دست می‌دهید و برای حفظ بتی که از خودتان ساختید در حوزه‌های دیگر هم دخالت می‌کنید و چون نیت درستی نداشتید کنار می‌روید. امیدوارم تا روزی که خدا عمر می‌دهد بتوانم از بازیگری لذت ببرم چون حقیقتاً آدم اخلاق‌گرایی هستم و برایم مهم است که اطرافیانم اذیت نشوند ولی خب در عین حال خیلی آدم مقید و مبادی‌آدابی هم نیستم که اصلاً ناراحت نشوند. یعنی نه می‌توانم خودم را به خاطر اطرافیان سانسور کنم و نه می‌توانم از چیزی که آنها را ناراحت می‌کند راحت رد شوم. بازیگری کمک می‌کند جلوی دوربین آنچه فکر می‌کنم باشم بدون اینکه دچار آن معذوریت‌های اخلاقی شوم.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.