لایک و کامنت ما چگونه همسر یک سلبریتی را پولدار می‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره ، فوتبالیست‌ها، بازیگرها، خواننده‌ها، اینفلوئنسرهای اینستاگرامی و چهره‌های معروف، خیلی اوقات به همسرشان کمک می‌کنند تا با افزایش دنبال کننده ها برای خودشان تبلیغ بگیرند و درآمد بالایی داشته باشند. اوضاع هم ظاهرا بر وفق مراد آن‌هاست چون صفحه‌هایشان خیلی سریع رشد می‌کند، دیده می‌شود، تبلیغات می‌گیرد و … چهره‌های معروفی که کار و حرفه خودشان را دارند و همسران آن‌ها با نشان دادن پشت صحنه زندگی سلبریتی‌ها، نمایش ثروت و تجملات به بلاگرهای جدی و فعال در فضای‌مجازی تبدیل شده‌اند. چهره‌هایی که گاه با استفاده از نام همسرجان، حاشیه‌های زیادی به راه می‌اندازند و با همین حواشی چندصدهزار فالوئر به صفحه‌های‌شان اضافه می‌کنند. در پرونده امروز زندگی‌سلام، سلبریتی‌هایی را مرور می‌کنیم که همسران آن‌ها در فضای‌مجازی مخاطب زیادی دارند و از همین راه و با تبلیغات محصولات دیگر یا کسب و کار شخصی خودشان درآمدهای قابل توجهی کسب می‌کنند.
 

بلاگری که مانع موفقیت شوهرش می‌شود؟!
همسر کدام سلبریتی؟ مهدی قائدی
چقدر فالوئر دارد؟ ۵۶۴ هزار نفر

در صفحه اینستاگرامش چه محتوایی را بارگذاری می‌کند؟ «ستاره معصومی با استوری‌هایی که می‌گذارد، دایم در حال یادآوری به کاربران است که ما در برج سکونت داریم!»، «به دلیل همین حواشی همیشگی همسر مهدی قائدی است که این فوتبالیست این قدر افت کرده!» و … . این‌ها فقط دو نمونه از واکنش کاربران فضای‌مجازی درباره همسر «مهدی قائدی» و تاثیر تصمیم‌های او روی کیفیت بازی این بازیکن سابق استقلال است. هرچند باشوی کوچک در لیگ‌برتر کشورمان و لیگ قهرمانان برای آبی‌پوشان پایتخت خوش درخشید، گل های حساسی را به ثمر رساند و با تکنیک اش توجه بسیاری از تماشاگران و باشگاه‌ها را به خود جلب کرد اما در این مدت، بسیاری از طرفداران فوتبال معتقد بودند که این ستاره نسبت به قبل ضعیف شده است. این ماجرا حتی چندین بار در رسانه‌ها هم خبرساز شده است.

تعدادی از کاربران فضای‌مجازی، مقصر افت مهدی قائدی را همسرش می‌دانستند مثلا فردی مدعی شده: «ستاره معصومی کاری کرده که قائدی مدام در دبی و کشورهای ثروتمند عربی در حال خوش گذرانی و فخرفروشی باشد.» کار به جایی رسیده بود که حتی سرمربی شباب الاهلی دو ماه پیش در مصاحبه‌ای در باره قائدی گفته بود: «بازیکنی که شب و روز کارش و فکرش تفریح است، نیازی نمی‌بینم در تیمم باشد!»  آن‌طور که برخی سایت‌ها نوشته‌اند ستاره معصومی چند  سال از مهدی قائدی بزرگ تر است و با بیش از نیم میلیون مخاطبش این روزها به اینفلوئنسر فضای‌مجازی هم تبدیل شده که با نشان دادن زندگی خصوصی خود و بازیکن معروف فوتبال، مخاطبان را همراه می‌کند. معصومی که تا حالا چندین بار خبرساز شده، امکان کامنت(پیام) گذاشتن برای همه پست‌هایش در فضای مجازی را بسته تا از حواشی بیشتر به دور باشد و نیازی نباشد که به انتقادهای فالوئرهایش پاسخ دهد.
 

بی‌حاشیه مثل بابک جهانبخش و همسرش
همسر کدام سلبریتی؟ بابک جهانبخش
چقدر فالوئر دارد؟ ۴۰۳ هزار نفر

در صفحه اینستاگرامش چه محتوایی را بارگذاری می‌کند؟ بابک جهانبخش، خواننده بی‌حاشیه‌‎‌ای است. هرچند که او تاکنون چندین عکس و فیلم از زندگی خانوادگی‌اش منتشر کرده اما ظاهرا خیلی دنبال این کارها نیست و علاقه‌ای به تولید چنین محتواهایی برای انتشار در فضای مجازی ندارد. حتی اگر دنبال نام همسر این خواننده بگردید، مطلب زیادی در فضای‌مجازی پیدا نمی‌کنید. بابک جهانبخش در سال ۹۹ دچار مشکل قلبی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و بیشتر خبرها و تصاویر از وضعیت سلامتی این خواننده نام آشنا از صفحه اینستاگرامی همسر او منتشر می‌شد. در بعضی سایت‌ها درباره «پریا پرتوی‌فرد» این‌طور نوشته‌اند که او طراح لباس است اما در صفحه اینستاگرامی همسر بابک جهانبخش، بیشتر عکس‌هایی از سفرهای خانوادگی، بازی و همراهی با بچه‌ها و … می‌بینید.

پریا پرتوی البته هرازگاهی در استوری اینستاگرامش به تبلیغ برخی برندها می‌پردازد. سالن‌های آرایشی و محصولات زیبایی، بیشترین تبلیغاتی است که همسر این خواننده انجام می‌دهد. هرچند که در میان تعداد زیادی از تصاویر شخصی و خصوصی این خواننده، حجم تبلیغ‌ها زیاد نیست. چندروز پیش ویدئویی از بابک جهانبخش در فضای مجازی منتشر شد که او را جلوی نانوایی و در حال تکه کردن نان‌های خریداری شده نشان می‌داد. این ویدئو که حس خوبی هم داشت، توسط همسر این خواننده به اشتراک گذاشته شده بود.
 

خانواده‌ای که بلاگر اینستاگرامی هستند
همسر کدام سلبریتی؟ شاهرخ استخری
چقدر فالوئر دارد؟ یک میلیون نفر

در صفحه اینستاگرامش چه محتوایی را بارگذاری می‌کند؟ خانواده «شاهرخ استخری» فعالیت زیادی در اینستاگرام دارند. مثلا خواهر او صفحه اینستاگرامی با ۲۰۰ هزار مخاطب دارد و به صورت کاملا شفاف بالای صفحه‌اش نحوه انتشار تبلیغ را نوشته است. سپیده بزمی‌پور، همسر این بازیگر سینما و تلویزیون هم از سال‌ها پیش، صفحه اینستاگرامی به نام «خانواده استخری» دارد که اکنون به یک میلیون مخاطب رسیده است. او در این صفحه اینستاگرامی از روزمره‌های خود و فرزندانش به نام پناه و نبات استخری عکس و فیلم می‌گذارد و زندگی، سفر و تفریحات لاکچری خانواده‌اش را برای مردم روایت می‌کند و به اشتراک می‌گذارد. «سپیده بزمی‌پور» هم مانند خواهرشوهرش به راحتی هر محصولی را قبول و لوازم آرایشی، سالن‌های زیبایی، پوشاک، عطر و ادکلن و … را تبلیغ می‌کند.

جالب است بدانید خود شاهرخ استخری که با سریال‌های دلنوازان، فاصله‌ها و … معروف شده، فعالیت متوسطی در اینستاگرام دارد و با صفحه ۵/۳ میلیون نفری‌اش به عنوان منبع تغذیه به معرفی بقیه اعضای خانواده و صفحه‌های اینستاگرامی‌شان می‌پردازد. این بازیگر به جز اینستاگرام در توئیتر هم فعالیت دارد و هرازگاهی مطالبی را برای ۱۴۵ هزار مخاطبش به اشتراک می‌گذارد مثلا او مدتی پیش در یک توئیت بامزه نوشته بود: «یکی از ‌طرفداران تتلو دایرکت داده چرا تو دلنوازان زدی توی گوش سحر قریشی!» این مطلب در فضای‌مجازی حاشیه‌های زیادی داشت و پربازدید شد.
 

مدل، صاحب مزون و همسر سوپراستار
همسر کدام سلبریتی؟ بهرام رادان
‌چقدر فالوئر دارد؟ ۳۷۵ هزارنفر

در صفحه اینستاگرامش چه محتوایی را بارگذاری می‌کند؟ اوایل سال ۱۴۰۱ با یک خبر خوش برای خانواده بهرام رادان همراه بود. روزهای ابتدایی فروردین امسال، رادان با انتشار فیلمی خبر از ازدواجش داد. او در این فیلم که در طبیعت گرفته شده، در کنار «مینا مختاری» است و این ویدئو خیلی زود خبرساز و پربازدید شد. آن‌طور که برخی سایت‌ها نوشته‌اند «مینا مختاری» یکی از طراحان لباس در تهران است که در عرصه مدلینگ و فشن فعالیت دارد و ظاهرا مزون بزرگی در تهران را اداره می‌کند. مختاری علاوه بر کار هنری، یکی از بلاگرهای اینستاگرام است و اگر استوری‌های صفحه اینستاگرامی‌اش را ببینید او هرازگاهی به تبلیغ برندهای مشهور پوشاک می‌پردازد. مینا مختاری علاوه بر این‌ در استوری‌های اینستاگرامش به تبلیغ برندهای مشهور و لاکچری پوشاک و محصولات دیگر می‌پردازد که می‌توانید برخی از آن‌ها را در هایلایت‌های استوری‌هایش ببینید. مختاری در آخرین پست‌های اینستاگرامی‌اش به تبلیغ یک برند فرش پرداخته و به عنوان یک مدل با لباس‌های سنتی آن را تبلیغ کرده است. اگر اهل گشت و گذار در توئیتر باشید، همسر بهرام رادان، علاوه بر اینستاگرام در این پلتفرم هم فعالیت زیادی دارد. او در یوتیوب هم برندهای مطرح پوشاک را در فضای مجازی تبلیغ می‌کند و از سفرها و تفریحاتش فیلم می‌گذارد.

کد تخفیف اختصاصی برای تبلیغ آکادمی شوهر!
همسر کدام سلبریتی؟ سپهر حیدری
چقدر فالوئر دارد؟ ۳۵۵ هزار نفر

در صفحه اینستاگرامش چه محتوایی را بارگذاری می‌کند؟ «سپهر حیدری»، سال ۸۶ راهی پرسپولیس شد و طی چندسالی که در تیم پرطرفدار پایتخت حضور داشت چند بار جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را با تیمش بالای سر برد و یک سال هم در تیم زادگاهش یعنی ذوب آهن اصفهان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد. او زننده یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین گل های تاریخ باشگاه پرسپولیس به سپاهان در دقیقه ۹۶ است که باعث یکی از دراماتیک‌ترین قهرمانی های این تیم شد. همسر او، «آرام جوینده» است. بلاگر معروف اینستاگرام که هرازگاهی ویدئو‌هایی از آموزش میکاپ و تبلیغ برند‌های آرایشی را در صفحه‌اش منتشر می‌کند. جوینده که به همراه همسرش در کیش و کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس زندگی لاکچری دارد، گاهی با انتشار فیلم و عکس، شرایط زندگی را به رخ همه می‌کشد. در فضای‌مجازی ادعا می شود که او صاحب یک سالن زیبایی در تهران است و در امارات هم یک موسسه مهاجرتی دارد که معلوم نیست این ادعا حقیقت داشته باشد. اما همسر مدافع پیشین پرسپولیس در همان بالای صفحه اینستاگرامش حساب کاربری برای هماهنگی تبلیغات گذاشته و به جز تبلیغ برندهای لوکس آرایشی، پوشاک و … به معرفی آکادمی فوتبال همسرش می‌پردازد. مثلا چند روز پیش برای مخاطبانی که از صفحه اینستاگرامش به آکادمی سپهر حیدری معرفی می‌شوند، کد تخفیف اختصاصی گذاشته بود و با این شیوه مخاطبانش را راضی می‌کند.
 

همسر فوتبالیست، خواهر بازیگر و علاقه‌مند به فنگ‌شویی
همسر کدام سلبریتی؟ رضا قوچان‌نژاد
چقدر فالوئر دارد؟ ۴۱۴ هزارنفر

در صفحه اینستاگرامش چه محتوایی را بارگذاری می‌کند؟ «رضا قوچان نژاد» بازیکن مطرح فوتبال کشورمان با خواهر ساره بیات، بازیگر سینما و تلویزیون یعنی «سروین بیات» ازدواج کرده است. آن‌طور که بعضی سایت‌ها نوشته‌اند سروین بیات، دانش‌آموخته طراحی دکوراسیون داخلی از دانشگاه‌های آمریکاست و علاقه زیادی به مد، لباس و کلکسیون‌های لاکچری دارد. او مثل فشن‌بلاگرها تلاش می‌کند مخاطبانش را در جریان اصول طراحی لباس و انتخاب رنگ، طرح، دکور و تم‌های جذاب قرار بدهد. بنابراین اگر صفحه اینستاگرامی این بلاگر را ببینید بیشتر به معرفی برندهای مطرح و لاکچری در زمینه پوشاک، فنگ شویی و … می‌پردازد که مشخص نیست بابت آن درآمدی دارد یا نه؟ او در این صفحه اینستاگرامی وبینارهای طراحی داخلی، دکور و مجله‌هایی درباره این موضوع را تبلیغ می‌کند و تصاویری از همسر و فرزندش را به نمایش می‌گذارد./ خراسان

 

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مهوش وقاری: هرگز مادر نشدم اما حس مادر بودن را به خوبی درک می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «رقیه چهره‌آزاد» با مادر، «حمیده خیرآبادی» با پدرسالار، «بی‌بی» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.