نیما شاهرخ شاهی: بازیگران مراقب باشند چه کالایی تبلیغ می کنند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، نیما شاهرخ شاهی که خود در بخش تبلیغات فعال است در عین حالی که از این اتفاق دفاع می کند، بر لزوم رعایت خطوط قرمز امر تبلیغات از سوی بازیگران و حفظ شأن بازیگر از سوی صاحب کالا نیز تاکید می کند.

این بازیگر درباره بحث تبلیغات توسط بازیگران به این پرسش که آیا خودش موافق این اتفاق است؟ اینگونه پاسخ داد:

مدتی بود تبلیغات کالاها و بیلبوردها توسط بازیگران ممنوع بود و در حال حاضر چند سالی است که آزاد شده است.

به نظرم در همه جای دنیا این امر توسط بازیگران مرسوم و یک اتفاق سراسری است و اتفاق خوبی هم هست ولی دو حالت دارد؛ اول اینکه بازیگری که محصولی را تبلیغ می کند ابتدا باید به لحاظ سلامت، از آن کالا مطمئن شود چون به هر حال مردم به بازیگران اطمینان دارند و این اعتماد نباید خدای ناکرده از بین برود. و دوم اینکه شأن بازیگر باید از سوی صاحب کالا رعایت شود.

بازیگران حواسشان باشد

صاحبان کالا و خدمات باید شأن بازیگر را حفظ کنند و بازیگر هم خارج از مسئله مالی، نسبت به آنچه تبلیغ می کند، حواسش به کیفیت و صحت و سلامت تیمی که برایشان کار می‌کند باشد.

به نظرم این امر یک موضوع کاملاً لب خطی و خط قرمزی دوطرفه است که امیدوارم از هر دو طرف درست اتفاق بیفتد.

حضور شاهرخ شاهی در عرصه تبلیغات

در حال حاضر خودم سفیر دو برند هستم و طی این سالها نیز در تبلیغات کار کردم و همچنان کار می کنم، خدا را شکر هم تاکنون بازتاب خوبی داشتم.

امیدوارم امر رعایت در بحث تبلیغات از جانب هر دو طرف یعنی صاحب کالا و بازیگران جدی گرفته شود و این اتفاق درست بیفتد.

۹۰ درصد بازیگران پول خوبی نمی گیرند

طبیعتا تبلیغات به لحاظ مالی برای بازیگران خوب است. مگر یک بازیگر چقدر در حرفه خودش درآمد دارد و چقدر از سال کار می کند.

به جرات می‌گویم ۹۰ درصد بازیگران پول آنچنانی به عنوان دستمزد دریافت نمی کنند و دستمزدهایشان هم خیلی دیر پرداخت می‌شود؛ بنابراین اکثر بازیگران به لحاظ مالی به تبلیغات روی می آورند؛ ضمن اینکه فراموش نکنید شرایط زندگی بازیگران هم آسان نیست و آنها هم خانواده دارند، با مشکلات جامعه روبرو هستند و باید بتوانند از پس مخارج زندگی شان برآیند.

امیدوارم در بخش پرداخت دستمزدها تقسیمات درستی انجام شود چون بازیگران قشر زحمت کشی هستند و خیلی از آنها صورتشان را با سیلی سرخ نگه می دارند. شاید یک بازیگر تنها هنرش فقط بازیگری باشد و شغل دیگری نداشته باشد.

 دلیل کم کاری نیما شاهرخ شاهی در تلویزیون

در حال حاضر مشغول بازی در سریال جدید «محرمانه» هستم. سریال «اپیدمی» را هم داشتم که به پایان رسید.

در سریال «آزادی مشروط» هم بازی دارم. طی این مدت بیشتر به خاطر ساخت دو فیلم کوتاهم حضور کمرنگ تری در تلویزیون داشتم و بیشتر به سمت کارگردانی رفتم اما نه اینکه نخواهم بازی کنم،‌ خیر، بازیگری را هم در برنامه کاری ام دارم ولی در حال حاضر بیشتر تمرکزم روی کارگردانی است.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.