گلایه رضا صادقی از بی‌توجهی برخی خوانندگان به مخاطبان!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان طی تازه‌ترین دور اجراهای خود در تهران، شامگاه روز یکشنبه بیست و ششم تیرماه و شب عید سعید غدیر خم تعدادی از آثار منتخب خود را به تهیه‌کنندگی میلاد ماهان راد برای طرفدارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا کرد.

این خواننده در نوبت دوم کنسرتش که علیرضا منصوریان مهمان ویژه آن بود، ضمن قدردانی از حمایت طرفدارانش برای برگزاری کنسرت و انتشار تولیدات موسیقایی اش گفت:

لطفاً حواستان به خودتان باشد ما روزهای بسیار تلخی را گذراندیم و عزیزان دلبری را از دست دادیم.

خودِ من علی انصاریان یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم و می‌دانم بسیاری از ما عزیزانی را به واسطه کرونا از دست دادیم که زندگی همه را تحت تاثیر قرار داد. در همین شهرها پدرها، مادرها، خواهرها، برادرها و رفیق‌هایی رفتند که اگر امروز بودند، لبخندشان کنار ما جذاب‌تر بود.

اما در همین روزهای تلخ عزیزانی بودند که کنار مردم ماندند و با تمام وجودشان از ما مراقبت کردند. پس از شما خواهش می‌کنم به احترام کادر درمان کشور بایستید و این عزیزان را تشویق کنید.

من با خودم عهد بستم که اگر کرونا تمام شد و من زنده باشم تا زمانی که روی صحنه می‌آیم در هر برنامه‌ای نام این عزیزان را بگویم تا همیشه یادمان بماند که آنها در این سالهای سخت چه کار بزرگی را برای ما انجام دادند.

این خواننده که در کنسرت شب گذشته خود بود که پس از خواسته یکی از طرفداران حاضر در سالن که با صدای بلند از او اجرای یک آهنگ مورد علاقه اش را درخواست کرد، انتقاد غیر مستقیمی هم به واکنش تند برخی از خوانندگان در برخی کنسرت‌ها به حاضران در برنامه هایشان کرد و به هوادارش قول داد که بخشی از قطعه درخواستی او را در لابه لای کنسرت اجرا کند.

فضایی که در بخش پایانی کنسرت بدون مشارکت نوازندگان به دلیل نبودن قطعه در فهرست آثار انتخاب شده برای این کنسرت به وقوع پیوست و شرایطی را ایجاد کرد که مخاطبان سالن به جهت این حرکت شایسته رضا صادقی از او تشکر کنند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

کنسرت رضا صادقی برای کودکان مراکز پویاشهر

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، در آستانه آغاز سال نو و فرا رسیدن عید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.