صبرکن: کرونا باعث شد کم‌کار شوم/هیچ وقت از بازیگری خداحافظی نمی‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مهوش صبرکن پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر چندین پیشنهاد بازی در آثار سریالی را دارم و منتظرم تا در نهایت بتوانم با یک یا دو تا از آنها براساس زمانبندی قرارداد ببندم.

وی درباره کم کاری خود در عرصه بازیگری طی دو سال گذشته اظهار کرد: واقعیت امر به دلیل کرونا رضایت چندانی برای حضور در آثار نداشتم، در این دو سال شاید دو یا سه کار بازی کردم که آنها هم کوتاه بودند، کرونا من را خانه نشین کرد، بیماری خطرناکی بود و نمی‌توانستم ریسک کنم.

صبرکن با اشاره به کاهش بیماری کرونا و احتمال بازگشتش به بازیگری افزود: من با بازیگری خداحافظی نکردم که بخواهم بازگردم، صرفا در شرایطی که سلامتی‌ام به دلیل کرونا تهدید می شد کمتر کار کردم و فکر می‌کنم این اتفاق منطقی است، البته امروز که این بیماری کاهش پیدا کرده با راحت خیال بیشتری به پیشنهادات فکر می‌کنم.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در همین رابطه اضافه کرد: البته به غیر از کرونا و بیماری، نوع پیشنهادات، نقشها و کیفیت آثار باعث شد تا کم کار تر شوم، متاسفانه گاها نقشها بسیار کم تاثیر و سطحی هستند و دلیلی نیست که به عنوان بازیگر انرژی زیادی برای آنها گذاشت، همین عاملی بود که گاها در آثار حاضر نشوم.

صبرکن: مخاطبان سینما هر روز کمتر می‌شوند

صبرکن درباره وضعیت فعلی سینما ادامه داد: ما هر چه بکاریم برداشت می کنیم، وضعیت امروز سینما، کاهش مخاطب و ورشکست شدن برخی آثار به دلیل نبود برنامه ریزی درست در سینما است، متاسفانه این عاملی شده تا مخاطبان روز به روز کمتر شوند و سینما بعد از کرونا نتواند به وضعیت عادی خود بازگردد.

صبرکن در همین رابطه افزود: متاسفانه امروز شاهد شیوع موج هفتم کرونا هستیم، موجی که می‌تواند وضع را از اینی که هست برای سینما سختتر کند، امیدوارم این موج چندان جدی نباشد و سینماها را به کام تعطیلی نکشاند زیرا با تعطیلی دوباره سینما بازگرداندن همین تعداد کم مخاطبان هم سختتر می شود.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.