افشاگری قهرمان المپیک: من محمد فرح نیستم!/ مرا در کودکی به انگلیس قاچاق کردند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «محمد فرح» بدون شک یکی از بزرگترین دوندگان تاریخ است؛ کسی که توانسته است ۴ مدال طلای المپیک کسب کند و ۱۹ طلا، ۹ نقره و ۲ برنز از حضور در رویدادهای بزرگ دوومیدانی به خود اختصاص بدهد.

این ورزشکار بریتانیایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که جزئیاتی کلیدی و مهم در خصوص مهاجرتش به بریتانیا وجود دارد. او قبلاً ادعا کرده بود که به پدرش ملحق شده است، در حالی که پدر او در جنگ سومالی کشته شده است. «مو فرح» که نام واقعی‌اش «حسین عبدی کاهین» است؛ در یک مستند تلویزیونی اشاره کرده که به انگلیس قاچاق شده است تا به‌عنوان خدمتکار کار کند.

فرح در این باره اظهار داشت: «چیزی در مورد من وجود دارد که شما نمی‌دانید، این رازی است که من از کودکی پنهان کرده‌ام. من این راز را برای مدتی طولانی نگه داشته‌ام، زیرا شما نمی‌خواهید با آن روبه‌رو شوید. این‌که بتوانیم با آن روبه‌رو شویم و در مورد حقایق صحبت کنیم، این‌که چگونه اتفاق افتاده و چرا این‌گونه شده است، سؤالات سختی هستند. حقیقت این است که من آن چیزی نیستم که شما فکر می‌کنید و حالا به هر قیمتی که شده، باید واقعیت را بگویم.»

در این مستند که قرار است طی یکی دو روز آینده پخش شود، مو فرح می‌ترسد به‌دلیل ارائه جزئیات نادرست در درخواست خود برای تابعیت بریتانیا، این تابعیت را از دست بدهد.

او اصرار داشته است که پدرش مشاور فناوری اطلاعات بوده که در لندن به دنیا آمده و بزرگ شده است، سپس به موگادیشو نقل مکان کرده و قبل از بازگشت به بریتانیا، با مادر این ورزشکار ملاقات کرده است. همه این صحبت‌ها در حالی از سوی فرح مطرح شده است که حالا فاش شده است پدرش زمانی که این ورزشکار ۴ساله بوده، در جنگ کشته شده است و مادرش عایشه، او را برای امنیت بیشتر به جیبوتی فرستاده است. مادر فرح می‌خواسته است او به برادر دوقلویش «حسن» بپیوندد اما یک زن مرموز به انتقال غیرقانونی محمد فرح ۸ساله به بریتانیا کمک کرده است.

فرح در این باره نیز تصریح کرد: «سخت‌ترین کار این است که خودم اعتراف کنم ممکن است که فردی از اعضای خانواده‌ام در قاچاق من دست داشته باشد.»

فرح سال‌ها پس از تابعیت بریتانیا که با سختی فراوان اخذ شد؛ با زنی به‌نام تانیا ازدواج کرد و هم‌اکنون سه فرزند دختر و پسر دارد.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.