کیوان امام وردی به اعدام محکوم شد | جزئیات حکم دادگاه با شکایت دانشجویان دختر

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره ، وکیل مدافع پنچ نفر از شاکیان خصوصی پرونده کیوان امام وردی خبر داد که این متهم با حکم بدوی دادگاه به اعدام محکوم شده است.

شیما قوشه به بیان این که این حکم به وی به عنوان وکیل پنج نفر از شاکیان خصوصی پرونده کیوان امام ابلاغ شده است، افزود: کیوان امام وردی به اتهام فساد فی الارض به اعدام محکوم شده است.

قوشه همچنین در مورد این حکم و آنچه که پرونده شاکیان این پرونده پی گیری می کردند، گفت: عنوان دقیق شکایت موکلین من زنای به عنف بوده که دادگاه در حکم صادره به مواد مربوط به آن استناد کرده که در بحث جبران خسارت آن را مسکوت گذاشته که حتما به آن اعتراض خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، تابستان ۱۳۹۹ موجی از افشاگری‌ها در توییتر علیه «کیوان امام‌ وردی» شروع شد که او را به تعرض و تجاوز متهم کرد.

پیش از این شماری از کاربران توییتر با انتشار تصاویری از مکالمات خود با امام وردی، در رسانه‌های اجتماعی، گفته بودند که او آن‌ها را به منزلش دعوت و پس از مست یا بیهوش کردن آنها، اقدام به آزار و تعرض جنسی می‌کرده است.

سرانجام اوایل شهریورماه ۱۳۹۹، حسین رحیمی رییس پلیس تهران، اعلام کرد فردی که به تازگی در توییتر روایت و گزارش‌هایی مبنی بر آزار و تعرض جنسی او به دختران دانشجو منتشر شده بود، بازداشت شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از شاکیان درخواست کرد با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان نزد پلیس برای شکایت از این مرد به پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه کنند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

ماجرای سندزدن خانه ۵میلیاردی به نام یک سگ

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «زن و شوهری که فرزندی نداشتند با حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.