احسان علیخانی: ۵ سال شد که از ماه عسل استعفا دادم و خداحافظی کردم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،سال ها عادت کرده بودیم احسان علیخانی را با شروع ماه مبارک رمضان در قاب تلویزیون و در برنامه ماه عسل ببینیم. حال چند سالی می شود که این برنامه با اجرای این مجری روی آنتن شبکه سه سیما در ماه رمضان نمی رود و مجری دیگری جایگزین وی شده است.

احسان علیخانی به همین مناسبت دلنوشته ای را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت :

این روزها با دوستانم براتون عصر جدید میسازم و جوکر

خوشحالم که این روزها با جوکر می تونم گاهی بخندونمتون و با عصر جدید ، گاهی ، هیجان زدتون کنم.

سالها ماه رمضان ، ماه عسل ساختم ولی ۵ سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم ، دلایل حرفه ایش زیاده که طرحش بماند برای روزگاری؛ ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم ، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیر واقعی که تعدادی در ذهنشون از من ساخته بودن و توقع غیر منطقی که از من داشتند که خیلی برام آزاردهنده بود.

برای همین احساس کردم یا باید دیوونه بازی هامو انتخاب کنم یا ادامه ماه عسل؛ و چون دیدم قراره یک بار عمر کنم دیوانه بازی هامو انتخاب کردم.

من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه ، غلط ، تناقض و مسائل جدی حل نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم ؛ اما تعدادی شدیدا اصرار دارن که تو رو در زندگی شخصیت، دقیق شبیه تم و جنس کاری که می سازی ارزیابی کنن و با همون متر همیشه تو رو اندازه بگیرن؛ بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی تو ، یعنی گذشتت ، دردهات ، رنج هات ، آرزوهات ، اختلال ها ، مرض هایی که داری ، حسرت هایی که میخوری و تمام آزمون و خطاهات و…

سن که میره بالا ، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط؛ ولی ماه عسل دانشگاه عجیبی بود برام که منو از یه پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی که در این دانشگاه هم تجدید شدم هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر ، فارغ التحصیل

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.