واکنش بازیگر «پایتخت» به حاشیه‌های سارا و نیکا در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، هومن حاجی‌عبداللهی، بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» در گفت‌وگویی تصویری با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در مورد اتفاقی که برای سارا و نیکا فرقانی‌اصل، بازیگران نوجوان این سریال رخ داد، می‌گوید: «سارا و نیکا فعلا پیش پدر و مادرشان زندگی می‌کنند، سوئد هستند، حالشان هم خوب است. در اینستاگرام بعضی وقت‌ها با هم حال و احوال می‌کنیم. عین دخترهای ما هستند، خیلی هم دوست‌شان داریم.»  

او در جواب این که «چون سن‌شان کم بود برای‌شان حاشیه‌هایی پیش آمد؟»، می‌افزاید: «من گردن آن‌ها نمی‌اندازم. گردن بعضی از خدا بی‌خبرهایی می‌اندازم که… دو تا بچه‌اند دارند زندگی‌شان را می‌کنند. چه می‌دانند چیزی را؟! آقا یا خانم آفرین! بیا این مدال برای تو که از این‌ها عکس انداختی و در اینترنت پخش و نابودشان کردی.» 

حاجی‌عبداللهی در جواب این که آیا تاکنون برای خودش هم پیش آمده است که کسی بخواهد عکسی از او بگیرد و منتشر کند، توضیح می‌دهد: «من ۱۲ ماه سال، در خانه را روی خودم بسته‌ام و نشسته‌ام. نه از ترس، از احتیاط. به هر حال تاوان هر مدل زندگی یک چیز است. من هم این‌جا زندگی می‌کنم، شغلم هم حساس است، در این مملکت هم هستم، پس باید حواسم جمع باشد. با هر کسی رفت‌وآمد ندارم، مهمانی نمی‌روم، عروسی نمی‌روم، جشن تولد نمی‌روم. تفریحم شده است کار یا یک موقعی با همسرم برویم رستوران.» 

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.