کتایون ریاحی: تلویزیون به یک سخنگو و ابزاری برای گروهی خاص تبدیل شده است

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، کتایون ریاحی درباره آرزوهایی که در سالروز تولدش برای خودش و مردم کشورش دارد، می گوید:

امیدوارم روزهای خوب از راه برسند، قبل از اینکه دیر شود.

با کدام پیشنهاد می شود درست کرد خانه ای را که از پایبست ویران است؟!

درباره تلویزیون واقعاً نمی دانم چه پیشنهاد یا راهکاری بدهم چون طبیعتا کسانی هستند که از حرف هایی که من می زنم خوششان نمی‌آید؛

بنابراین درباره صداوسیما فقط می توانم بگویم با کدام پیشنهاد می شود درست کرد خانه ای را که از پایبست ویران است و اینکه اصلا آیا کسی به پیشنهاد من گوش می دهد؟

تلویزیون به یک سخنگو و ابزاری برای گروهی خاص تبدیل شده است

به نظرم در حال حاضر بزرگترین معضل صداوسیما این است که تلویزیون برای مردم نیست و به یک سخنگو و ابزاری برای گروهی خاص تبدیل شده که متاسفانه نمی‌دانیم آیا حقیقتا دوست هستند؟!

مسلم است که من هنرمند دوست دارم باز هم برای مردم کشورم کار کنم، مگر به غیر از مردم برای چه کسی می توانم کار کنم؟

کار من برای مردم است اما آنهایی که می گویند هنرمندان چه کار کرده‌اند، من در اینجا در پاسخ می‌گویم هنرمندان واقعا چه ها نکرده اند؟

البته منظورم از این صحبت ها هنرمندان اصیلی هستند که زحمت می کشند. ما هنرمندان اصیلی داریم که واقعاً دوست دارند کار کنند، آیا به آنها اجازه می دهند که کار کنند؟

هرگز روابط ویژه‌ای در کار هنری ام نداشتم که مرا حمایت کند

نه اینکه از خود راضی باشم، خیر؛ اما فکر می‌کنم با وجود بی حاشیه بودن و خلوت گزینی که همیشه داشتم و اینکه همیشه کمتر مصاحبه کردم، از خودم راضی هستم. من تا زمانی که حرفی برای گفتن نداشته باشم، صحبت نمی کنم و اگر بعضاً صحبت می‌کنم، امروز یکی از  مسائلم بنیاد کمک است و بعد مسائلی مثل فرهنگ و هنر و شغل بازیگری ام که برایم مهم است.

من هرگز روابط ویژه‌ای در کار هنری ام نداشتم که مرا حمایت کند، همین کارنامه ای هم که تا به حال دارم، تمامش خواست خداوند بوده و حامی همیشگی و رابطه محکم و همیشگی ام با خداوند، همواره مرا در این سالها هدایت و حمایت کرده است.

لزوم حمایت از هنرمندان

صنعت فیلم سازی، صنعت گران‌قیمتی است و به حمایت نیاز دارد؛ البته منظورم قشری نیستند که خودشان فیلم می سازند، حرف‌هایشان را می زنند و فکر می کنند مردم متوجه نمی شوند که آنها را فریب می دهند، بلکه منظورم کسانی هستند که در کارهایشان از اندیشه و خرد استفاده می‌کنند و واقعا لیاقت کار کردن دارند و باید هم کار کنند اما اغلب آنها حمایت نمی‌شوند؛

بنابراین من در چنین شرایطی ترجیح می دهم کار نکنم، مگر اینکه شرایط فراهم شود و من احساس کنم اولاً کاری که انجام می دهم، رضایت خودم را به وجود می‌آورد و دوم اینکه حضورم برای مردم کشورم رضایت مندی ایجاد می کند.

آرزوی کتایون ریاحی برای خود و مردم ایران

وقتی برای سرزمینم ایران آرزو می کنم، در واقع آرزویم برای تمام هموطنانم در کشور و مردم عزیزمان است.

تمام آرزوهایم برای مردم عزیزم است؛ من آرزویی برای خودم ندارم، فقط برای مردم دنیا خیر و خوبی می خواهم.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.