حمله سام درخشانی به سهیل مستجابیان و هومن حاجی عبداللهی به خاطر جوکر

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، فصل اول برنامه «جوکر» به کارگردانی احسان علیخانی، هفته گذشته به پایان رسید. سام درخشانی یکی از افرادی بود که در این رئالیتی شو حضور داشت و درباره سختی حضور در برنامه «جوکر» گفت:

برنامه «جوکر» تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز بود که می‌توانم بگویم برای من شبیه هندوانه در بسته بود چون پیش از این امتحان نشده بود و نمی‌دانستیم قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

من خوش خنده‌ام و توانایی نگه داشتن خنده برای من بسیار سخت است اما کارهای آقای نیکخواه واقعا من را سوپرایز کرد. البته از روز اول که قرار بود این برنامه ضبط شود این تصور را داشتیم که در یک مهمانی دورهمی همه ما حاضر شده‌ایم و قرار است کنار هم اوقات خوشی را داشته باشیم تا این حس به مخاطبان هم القا شود.

به نظر من سهیل مستجابیان یکی از کسانی بود که مسابقه را خیلی جدی گرفت و حتی در برخی موارد ریتم مسابقه را انداخت.

حتی یک جایی او را کنار کشیدم و گفتم بخند، نهایتا یک کارت زرد می‌گیری با یک کارت هم می‌توانی برنده شوی، اما به هر حال همراهی نکرد.

درصورتی که خود سهیل بچه سختی نیست و بسیار خوش انرژی و خوش خنده است.

نفر دوم هومن حاجی عبداللهی بود، نوبت به جوکر تایم من که رسید، بچه‌ها هومن را از خواب بیدار کردند و با این حرکت اولین مشت را از هومن خوردم.

یکی از دلایلی که قسمت سه و چهار نسبت به یک و دو اُفت کرد، این بود که انرژی ما به شدت کاهش پیدا کرده بود، چون نتوانسته بودیم انرژیمان را تقسیم کنیم.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.