بهنوش بختیاری: دوست ندارم در زندگی واقعی جای هیچ‌کدام از نقش‌هایم باشم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون میهمانِ شب‌نشینی تلویزیون بودند. بازیگر سینما و تلویزیون گفت: 

من اسطوره امیدم و به خودم حق نمی‌دهم در زندگی ناامید باشم شاید دلتنگ شوم و غر بزنم اما در واقع زندگی بر مدار امید می‌چرخد و نمی‌شود ناامید بود.

با چیزهای بسیار کوچک در زندگی‌ خوشحال می‌شوم که از جمله آن‌ها قلوه، گل سفید و هلو انجیری است. ساده‌زیستی و قناعت را دوست دارم اما نه به این معنا که آدم پیشرفت نکند.

گل بیشتر از طلا و جواهر خوشحالم می‌کند اگر هدیه باشد. چون هیجانی‌ام تصمیماتم زیاد براساس منطق نیست اما احساسم آنقدر واقعی و صادقانه است که گاهی هم به ضررم تمام می‌شود. برعکس همسرم که بسیار منطقی است اما فکر می‌کنم ما مکمل همدیگریم.

حواشی فضای‌مجازی برای بهنوش بختیاری

در فضای مجازی اوایل سخت می‌گذشت، گاهی همسرم به غیرتش بر می‌خورد و می‌گفت بازیگری را کنار بگذار در صورتی که من معتقدم ربطی به بازیگری ندارد.

فضای مجازی حیا را می‌گیرد؛ در این ۲۶ سالی که کار بازیگری می‌کنم یک بار برخورد بد رو در رو از سمت مردم نداشته‌ام اما در فضای مجازی اوایل شرایط به گونه‌ای بود که گریه می‌کردم. همه پست‌هایی که می‌گذارم را خودم بارگذاری کرده‌ام و ادمین ندارم. البته تکنولوژی را دوست دارم و نمی‌خواهم بگویم از این فضا باید دور بود اما برای افراد مشهور شرایط کمی سخت می‌شود.

فعالیت های هنری جدید بهنوش بختیاری

در حال حاضر یک سریال شبکه نمایش خانگی در حوزه کودک با نام «قصه هزار افسون» است که من مشغول به آن کارم. من عاشق بچه‌ها و حیوان‌ها هستم. شروع کارم با پشت صحنه بود و منشی صحنه بودم. کماندویی وارد این عرصه شدم و با پول کم و ساعات کاری بسیار زیاد این فضا را دنبال می‌کردم.

“لیلون” را در سریال “شب‌های برره” خیلی دوست داشتم

هر بازیگری شخصیتی که بازی می‌کند و مردم آن را دوست دارند به شخصیت مورد علاقه‌اش تبدیل می شود به همین دلیل من هم شخصیت “لیلون” را در سریال “شب‌های برره” خیلی دوست داشتم. برره طنز خنده‌داری داشت و چون درباره مسائل اجتماعی بود به خاطره‌ای برای مردم تبدیل شد و حتی بعضی از اصطلاحاتش بین مردم رواج یافت. هنوز هم برره را می‌بینم می‌خندم.

علاوه بر کمدی، نقش‌های جدّی را هم دوست دارم که چند سکانس در فیلم «من» را با همین رویکرد بازی کردم. دوست داشتم مخاطبان بدانند ما فقط هم کمدین نیستیم.

 دوران منشی صحنه و همکاری‌ با کیانوش عیاری

اولین فیلمی که منشی صحنه بودم «هزاران چشم» بود که کارگردان آن آقای عیاری یکی از سختگیرترین کارگردان‌ها بود. مرا برای بازی صدا کرد اما گفتم ترجیح می‌دهم مدتی را به عنوان کارآموز در کنار خودش باشم.

آیا پیش آمده بهنوش بختیاری سریالی را ببیند و بگوید اگر خودش بازی می‌کرد بهتر می‌شد؟

تاکنون این موضوع فراوان برایم پیش آمده و سریال “ستایش”، چند نقش از لیلا حاتمی و هدیه تهرانی را دوست داشته‌ام من بازی کنم. از بازیگران خارجی هم همیشه در حسرت نیکول کیدمن هستم.

نظر بازیگر سینما و تلویزیون درباره قضاوت کردن دیگران

در زندگی‌ام فهمیده‌ام قضاوت کردن کار بسیار بدی است. من خودم قاضی‌ام و خیلی قضاوت می‌کنم همین حالا هم چندان نمی‌توانم حرف خودم را عملی کنم اما وقتی کسی به من بد و بیراه می‌گوید با خودم فکر می‌کنم ای کاش می‌آمد و اصل ماجرا را می‌فهمید و دچار قضاوت ناعادلانه نمی‌شد.

دوست ندارم در زندگی واقعی جای هیچ‌کدام از نقش‌هایم باشم

دوست ندارم در زندگی واقعی جای هیچ‌کدام از نقش‌هایم باشم چون هرکدام از یک مشکلی رنج می‌بردند. زندگی واقعی با نقش خیلی فرق دارد زندگی در واقع بی‌مزه است اما نقش‌ها نمکی دارند که جذاب شوند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.