محمدرضا گلزار:سر فیلمبرداری گیسو کرونای سختی گرفتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدرضا گلزار در گفت و گوی تازه‌اش درباره مسیرش در سالهای اخیر گفت:« برای کسانی که من را به عنوان یک شاخصه موفقیت می‌دانند می‌گویم تلاش و پشتکار و نظم و انضباط و دعای خیر پدر و مادر و اعتقاد قلبی من دلایل موفقیتم است. من کلا از بچگی آدم منضبطی بودم و از هفت سالگی شاگرد اول و ممتاز مدرسه بودم.

🔹ما آدم های درخشانی در سینما داریم که من خودم طرفدارشان هستم یا آدم های خوش تیپی داریم اما سوپراستار شدن ویژگی‌های خاصی می‌خواهد.

🔹در دهه جدید خیلی دارم ورزش می‌کنم در دوران کرونا سر فیلم‌برداری «گیسو» کرونای خیلی سختی گرفتم و سی درصد ریه ام درگیر شد. همچنین باشگاه‌ها هم تعطیل بود و به علت طولانی شدن فیلمبرداری مقداری چاق شدم در نتیجه در سال جدید بیست کیلو وزن کم کردم چون مردم دوست نداشتند من را با اضافه وزن ببینند و این چاق شدن انتخاب من نبود. این روزها کمتر می‌خوابم و فقط ورزش می‌کنم و می‌خواهم به ایده‌آل اندامی خودم برسم.

🔹مردم باید نظر نهایی را در مورد هر محصولی بدهند که نظرشان شکست سریال «گیسو» است و من هم با آنها موافقم. پشت هر موفقیت و شکستی دلایل متعددی هست از فیلم‌نامه تا بی‌انگیزه بودن آدم‌های موثر پروژه.

🔹در طول فیلم‌برداری من اختلافی در گروه سازنده ندیدم مشکل این بود که یکسری دوستان خیلی بی انگیزه بودند و مشکل اصلی مشکل فیلمنامه بود. من اعتماد کردم چون فیلمنامه‌نویس‌ها همان نویسنده های عاشقانه یک بودند و اما من با فیلمنامه موافق نبودم و بالای هزار مرتبه در مورد فیلم‌نامه جلسه گذاشتم و هر شب با تهیه‌کننده تماس گرفتم. شاید مقصر ما بودیم که اصرار نکردیم فیلمنامه را کامل بخوانیم و اعتماد کردیم.من هم این شکست را گردن میگیرم با اینکه گفتم این خط داستان خط مناسبی نیست و دوستان گوش ندادند. دوست ندارم دیگر راجع به این اتفاقات حرف بزنم. چقدر می‌توانی جنگ کنی که پروژه را به سمت بهبودی ببری. «گیسو» متاسفانه پروژه بی انگیزه‌ایی بود

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.