عادل فردوسی پور سایت ورزشی راه انداخت!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، صفحه رسمی اینستاگرام برنامه تلویزیونی «۹۰»، به «فوتبال ۳۶۰» تغییر نام داد.

بر اساس بررسی خبرنگار صبا، این تغییر ۱۸ آبان ماه اتفاق افتاده و از همان روز، فعالیت «فوتبال ۳۶۰» به عنوان وبسایت و اپلیکیشن خبری تحلیلی در حوزه فوتبال، آغاز شده است.

در آذرماه ۹۹ و مدتی پس از آن که سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) به برنامه اینترنتی «۹۹» به تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور مجوز نداد، اخباری از حضوری این برنامه‌ساز در پروژه جدیدی به نام «فوتبال ۳۶۰» منتشر شد.

حال مطابق آنچه در وبسایت «فوتبال ۳۶۰» آمده، این سایت و اپلیکیشن قرار است با تولید و انتشار اخبار، گزارش، تحلیل و ویدیوهای اختصاصی به فوتبال ایران و جهان بپردازد. اگرچه در این سایت، نامی از عادل فردوسی‌پور به عنوان سردبیر یا مدیر نیامده، اما یکی از نخستین ویدیوهای منتشرشده در آن، ویدیویی با عنوان «به یاد حمیدرضا صدر؛ با روایت عادل فردوسی‌پور» است که با صدای این مجری، در برنامه «فوتبال ۱۲۰» پخش شده بود.

بعضی از همکاران سابق برنامه «۹۰» در سایت «فوتبال ۳۶۰» مشغول به کار شده‌اند.

اگرچه عادل فردوسی‌پور به تازگی فصل جدید برنامه تلویزیونی «فوتبال ۱۲۰» را در مقام تهیه‌کننده آغاز کرده، اما مطالبه حضور او به عنوان مجری و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «۹۰» در شبکه سه سیما همچنان وجود دارد.

پیمان جبلی در نخستین روزهای حضور خود به عنوان رییس جدید سازمان صداوسیما، با این مطالبه مواجه شد و به آن پاسخ مثبت داد؛ اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.