شبنم قلی خانی:دوست دارم مجری گری را تجربه کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، شبنم قلی‌خانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون میهمان بخش پرونده «سریالیست» شد. بخشی که به بررسی «سریال‌های مربوط به زندگی‌نامه شخصیت‌های ایرانی» اختصاص داشت. 

پدرام کریمی مجری برنامه در ابتدای بخش پرونده ویژه با اشاره به این که او و قلی‌خانی در سال‌های میانی دهه هفتاد در دانشگاه همکلاسی بوده‌اند، گفت: خانم قلی‌خانی از دانشجویان بسیار خجالتی بودند و وقتی خبر انتخاب ایشان برای نقش حضرت مریم (س) در فیلم و سریال «مریم مقدس» منتشر شد ما خیلی تعجب کردیم.

قلی‌خانی با تأیید این موضوع گفت: البته من الان هم خیلی خجالتی هستم و فقط جلوی دوربین کمی این خجالت و کم‌رویی را کنار می‌گذارم. خیلی دوست دارم اجرای تلویزیونی را هم تجربه کنم، اما امشب می‌بینم که واقعاً کار سختی است.

وی در ادامه بیان کرد: راستش انتخابم برای نقش حضرت مریم (س) خودم را هم غافلگیر کرد. تا آن زمان من تصاویر و نقاشی‌هایی که از حضرت مریم (س) می‌دیدم، چهره‌ متفاوتی با  چهره من داشت. وقتی از آقای بحرانی پرسیدم ایشان گفت اتفاقاً، نقاشی‌های مرسومی که حضرت مریم (س) را در شمایل یک زن اروپایی با چشمان روشن و موی بلوند نشان می‌دهند دقیق نیستند و چهره شما  قرابت بیشتری به ایشان دارد. 

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.