کشف لباس جواد هاشمی؛ زخم کاری به حیثیت!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، بعد از آنکه سید جواد هاشمی، بازیگر فیلم‌های دفاع مقدس برای تبلیغ خرید خانه در ترکیه مورد انتقاد تند مردم در فضای مجازی قرار گرفت، اینک بار دیگر به خاطر بازی با بدن عریان در یک سکانس سریال زخم‌کاری مورد توجه واقع شده است.

کشف لباس جواد هاشمی؛ زخم کاری به حیثیت!

مائده کاشیان در روزنامه خراسان نوشت: احتمالا ماجرای حضور پرحاشیه جواد هاشمی در سریال «زخم کاری» را شنیده‌اید. سکانسی از این بازیگر که بنابر موقعیت داستان و شخصیتش در استخر بود، باعث شد کاربران واکنش‌های طنزآمیز فراوانی به حضور کوتاه و افتخاری او نشان بدهند، اما ماجرا به همین جا ختم نشد. دیروز ویژه برنامه محرمی «نشان ارادت» با حضور او، از کنداکتور شبکه ۲ خارج شد. به دلیل تصویری که با نقش‌های مثبت، نقش شهدا و رزمندگان از هاشمی در ذهن مخاطبان به جا مانده، فعالیت‌ها و حرکات این بازیگر بیشتر از دیگران زیر ذره‌بین است و واکنش‌هایی را به دنبال دارد.

حذف برنامه جواد هاشمی از کنداکتور

در سکانسی از قسمت ۱۲ سریال «زخم کاری»، جواد هاشمی با شخصیت «دستمالچی» وارد قصه می‌شود. «مالک» برای کمک گرفتن از او به سراغش می‌رود و در استخر با او دیدار و صحبت می‌کند. حضور جواد هاشمی در این سکانس با پوشش مخصوص شنا، باعث شد تعدادی از کاربران به ایفای این نقش توسط او واکنش منفی نشان بدهند و عده‌ای دیگر از مخاطبان نیز با این موضوع شوخی کردند.

کشف لباس جواد هاشمی؛ زخم کاری به حیثیت!

روز یک شنبه خبر پخش اولین قسمت برنامه «نشان ارادت» با حضور جواد هاشمی منتشر شد، اما روز دوشنبه روابط عمومی برنامه اعلام کرد این قسمت به دلیل «مشکلات فنی» پخش نمی‌شود و قسمت دیگری با حضور شهرام عبدلی روی آنتن رفت. با این حال دیروز اعلام شد برنامه جواد هاشمی، امروز پخش خواهد شد.

تبلیغ پرحاشیه و پوشش مافیایی

پیش از این، بهمن سال گذشته نیز نام جواد هاشمی با حاشیه گره خورده بود. او در تبلیغ خرید خانه و ملک در دبی حاضر شد و در بخشی از این تبلیغ گفت: «برید دبی خونه بخرید و حالشو ببرید، بچه‌هاتون هم دعاتون می‌کنن.» حجم انتقادات به این تبلیغ باعث شد، جواد هاشمی با انتشار ویدئویی از حضور در آن اظهار پشیمانی و عذرخواهی کند. مدتی قبل از این حاشیه نیز انتشار تصویری از او در مسابقه «شب‌های مافیا» در حالی که پاپیون زده بود، مورد توجه قرار گرفت و واکنش‌های طنز کاربران و مخاطبان را برانگیخت.

کشف لباس جواد هاشمی؛ زخم کاری به حیثیت!

سفر دردسرساز به برزیل

جواد هاشمی خیلی قبل‌تر از این‌ها هم به بهانه ساخت مستند «یار دوازدهم» در مقام تهیه‌کننده درگیر حاشیه شده بود. این مستند سال ۹۳ با هدف حمایت هنرمندان از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ ساخته شد و جواد هاشمی با همراهی تعدادی از بازیگران به برزیل سفر کرد. انتشار تصویر تعدادی از بازیگران با شلوارک در برزیل و صحبت‌های جواد هاشمی درباره فروش خانه خود برای تامین هزینه ساخت این مستند از حاشیه‌هایی است که باعث شد «یار دوازدهم» مستند پرسروصدایی باشد و نام جواد هاشمی را بر سر زبان‌ها بیندازد.

کشف لباس جواد هاشمی؛ زخم کاری به حیثیت!

دامون قنبرزاده دراین باره نوشت: حالا که بحث لخت شدن سیدجواد هاشمی در قسمت جدید سریال «زخم کاری» داغ است و بحث‌های فلسفی، جامعه شناسانه و نشانه شناسانه‌ی زیادی از دیشب تا حالا برایش کوک کرده اند و در صدر خبر‌های مملکت نشسته و زن و مرد و پیر و جوان با دیدن بدن صیقلی این شهید سابق، گریبان میدرند و از دیشب تا حالا همین صحنه‌ی کوتاه را صد‌ها بار عقب و جلو کرده اند و به کاتارسیس رسیده اند، خواستم تحلیل خودم را ارایه بدهم: سید جواد می‌خواست نشان بدهد هنوز زنده است. او لخت شد تا ثابت کند تیر‌هایی که در فیلم‌های مختلف به بدنش اصابت کرده، واقعی نبوده اند. او از جنگ در جبهه‌ها به بازی در مافیا رسید و در نهایت توی جکوزی لخت شد تا بگوید «جنگ جنگ تا پیروزی».

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.