۹ دلیل برای نفرت از رونالدو

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، کریستیانو رونالدو پرتغالی که چند روزی از تولد ۳۶ سالگی او می‌گذرد را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان معرفی کرد.

رونالدو که از سال ۲۰۰۲ با تیم اسپورتینگ لیسبون به دنیای فوتبال معرفی شد توانسته در این سال‌ها همیشه خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ثابت کرده است. این بهترین بودن برای او ۵ توپ طلا به ارمغان آورده است.

این ستاره همانگونه که در تمام جهان علاقه‌مندان زیادی دارد به همان اندازه نیز افرادی هستند که هر کدام بنابر دلیلی عجیب از او متنفر هستند.

۱. چهره زیبا باعث تنفر مردم

مهاجم سابق رئال مادرید علاوه بر بهترین بودن در فوتبال از لحاظ چهره نیز یکی از خوش چهره‌ترین بازیکنان حال حاضر جهان است. دلیلی که هم می‌تواند باعث جذب دیگران نسبت به او شود و هم می‌تواند باعث تنفر سایر مردم نسبت به این بازیکن جذاب باشد.

۲. ژل مو

بعد از شنیدن کلمه ژل شاید اولین نامی که به ذهن انسان خطور می‌کند اسم کریستیانو رونالدو باشد. گاهی احساس می‌شود که رونالدو اول سر خود را در ظرف پر از ژل فرو می‌کند و بعد مو‌های خود را مرتب می‌کند. خیلی‌ از افراد از این کار او متنفر هستند.

۳. حضور در باشگاه‌های منفور

ابتدا با حضور در منچستریونایتد و بعد رئال مادرید و حالا در یوونتوس، رونالدو در سه باشگاهی حضور داشته است که در کشور خود از منفورترین‌ها و البته محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال هستند. البته رونالدو در تمام این تیم‌ها موفقیت‌های زیادی داشته است، اما سایر تیم‌هایی که رونالدو در لیگ‌های آن‌ها بازی کرده چندان رونالدو را دوست ندارند.

۴. رونالدو در آمد زیادی کسب می‌کند

سالانه افراد زیادی در جهان به دلیل گرسنگی و فقر جان خود را از دست می‌دهند در حالی که رونالدو یکی از پر درآمد‌ترین و حتی ثروتمند‌ترین افراد حال حاضر جهان است.

نکته جالب این است که اگر رونالدو ۹۰ در صد از درآمد خود را به فقرا اهدا کند میلیون‌ها نفر از فقر نجات پیدا می‌کنند.

۵. او بازیکن بزرگی است

رونالدو بازیکن بزرگی است و هر هفته گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند گل‌هایی که تنها باعث خوشحالی یک تیم و تنفر سایر رقبا می‌شود.

۶. ۵ توپ طلا

بازیکنان بزرگی مانند آندره آ پیرلو، ژاوی هرناندز، آندرس اینیستا، زلاتان ابراهیموویچ هرگز موفق به کسب توپ طلا نشده اند در حالی که رونالدو تا به حال ۵ توپ طلا کسب کرده است.

شاید بتوان گفت که او سزاوار این جوایز است، اما آیا این بازیکنانی که نام برده ایم در حد رونالدو نیستند که حتی یک بار هم موفق به دریافت توپ طلا نشدند؟

۷. رونالدو مقابل مسی

مسی را می‌تواند پسر خوب فوتبال دانست چرا که عشق و وفاداری او به خانواده و همچنین باشگاهی که در آن عضویت داشته زبانزد است، اما رونالدو هیچگاه مانند مسی به هم تیمی ها و باشگاه خود علاقه نداشته است. می‌توان رونالدو را نقطه مقابل مسی دانست

۸. رونالدو به راحتی می‌تواند پنالتی بگیرد

کریستیانو تا به حال پنالتی‌های زیادی گرفته است. می‌توان گفت شمار زیادی از گل‌های او از روی نقطه پنالتی بوده است.

طرفداران لیونل مسی به دلیل گل‌های زیاد رونالدو از روی نقطه پنالتی به کریستیانو لقب پنالدو داده اند و اعتقاد دارند که مسی گل‌های کمتری نسبت به ستاره پرتغالی از روی نقطه پنالتی زده است.

۹. رونالدو یک شبیه ساز حرفه‌ای است

کریستیانو رونالدو توانایی زیادی در گرفتن پنالتی دارد. او می‌تواند به راحتی در محوطه جریمه از مدافعان حریف پنالتی بگیرد. رونالدو برای این حرکت تنها نیاز به یک ضربه دارد چرا که توانایی بالایی در راضی کردن داوران برای اعلام پنالتی دارد.

 

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.