اعترافات طنز حمید لولایی درباره اشتباهات رانندگی

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حمید لولایی که مهمان برنامه «دوربرگردون» با موضوع راهنمایی و رانندگی در شبکه سه سیما بود، درباره رانندگی کردنش توضیح داد: در رانندگی بسیار آدم خونسردی هستم و همیشه سعی می‌کنم به دیگران حق تقدم بدهم حتی اگر عجله داشته باشم؛ البته پیش می‌آید گاهی بدجور پارک می‌کنم و مردم می‌گویند گاری‌چی خودت در تلویزیون می‌گویی درست رانندگی کن آن وقت اینطور پارک کرده‌ای؟ به هر حال آدم اشتباه می‌کند من هم اشتباه کرده‌ام. اما حتی اگر عجله داشته باشم سعی می‌کنم با سرعت رانندگی نکنم.

او افزود: سی سال است که راننده هستم. در دوران نوجوانی و جوانی پدرم راننده تاکسی بود و من یواشکی سوییچش را برمی‌داشتم و دور می‌زدم ولی از آن موقع تاکنون تصادف سنگینی نداشته‌ام. بسیار رانندگی را دوست دارم وقتی در ماشین تنها باشم دیالوگ‌هایم را حفظ می‌کنم.

لولایی با بیان اینکه هرگز در ساعات شلوغی روز رانندگی نمی‌کند، عنوان کرد: من شب‌ها برای خرید خارج می‌شوم که خلوت‌تر است امکان ندارد در ساعات شلوغی خارج شوم.

او درباره جریمه شدن در رانندگی گفت:‌ پیش آمده گاهی حواسم نبوده سرعتم بیشتر شده و جلویم را گرفته‌اند اما به من محبت دارند و راستش جریمه‌ام نمی‌کنند. البته گاهی جریمه‌های تابلویی هم دارم.

لولایی با یادآوری خاطره‌ای از یک تصادف عنوان کرد: در محلی می‌نشستیم و من آن موقع دو ماشین ساده داشتم. مدیر شرکتی که معروف است به من گفت بیا قسطی از ما ماشین بردار. چند بار گفت و من یکبار به کرج رفتم. یک شاسی بلند جمع و جور را به قیمت ۴۰ میلیون قسطی خریدم. در پارکینگ جای یک ماشین بود برای همین ماشین را بیرون می‌گذاشتم. یک روز بچه‌های کوچه گفتند یک کامیون به ماشینتان زده است؛ کامیون پیمانکار شهرداری زده بود. خودش هم نبود پسرش زده بود. رفتیم بیمه کارمند بیمه سر راننده کامیون داد زد که تو ۳۰۰ تومن پول بیمه داده‌ای و ما چهار بار تا کنون پول بیمه را داده‌ایم. آن موقع بیمه چهار برگ داشت و بیمه این آقا سه تایش رفته بود و یک دانه باقی مانده بود. در این تصادف پسرش چهار ماشین را زده بود. بیمه گفت فقط خسارت اولین ماشین را پرداخت می‌کند. من نمی‌دانستم اولین ماشین بودم و قرار است پول را به من بدهند؛ گفتم این بنده خدا فقط یک برگ بیمه دارد پول را هر که گرفت تقسیم کند. کلا ۶۰۰ هزار تومن می‌دادند؛ البته حدودا هشت سال پیش بود و هزینه‌ها هم آن موقع کمتر بود. سیصد هزار تومن دیگر هم باید می‌دادند که من دیگر نماندم و گفتم به بقیه بدهید و هنوز هم نگرفته ام.

او در ادامه به مخاطبان برنامه تاکید کرد که حتما ماشین‌هایشان را بیمه کنند و حتی اگر پول نداشته باشند هر طور شده بیمه کنند چرا که از نان شب واجب تر است.

بازیگر «زیر آسمان شهر» با یادآوری خاطره پنهانی ماشین سوار شدنش در دوران سربازی عنوان کرد:‌ برادرم آن زمان ماشین BMWرا به قیمت ۶۰ هزار تومن خریده بود و ماهی پانصد تومن قسطش بود. من قسطش را می‌رفتم پرداخت می‌کردم و با آن دور می‌زدم. یک دفعه ماشین را دزدکی برداشتم یکجا روغن ریخته بود ماشین هی می‌چرخید و نمی‌ایستاد خدا رحم کرد.

حمید لولایی در پاسخ به این سوال مجری که برای کم کردن بار ترافیک چه می‌توان کرد؟ گفت: نمی‌توان همیشه گفت مردم اینکار را کنند آن کار را کنند: زمانیکه میگویید اینجا پارک نکن باید جایی برای پارک مشخص شود. نمی توان جای پارک پیدا کرد.

او همچنین گفت: باید سعی کنیم کمتر از خانه خارج شویم اگر نیازی نیست خارج نشویم. من در خانه می‌نشینم و سریال «زیر آسمان شهر» را می‌بینم .تا جای ممکن تک سرنشین بیرون نروید و با وسایل عمومی رفت‌وآمد کنید.

لولایی در پایان در پاسخ به این سوال مجری که «شما در سریال «خانه به دوش» وانت داشتید ممکن است ماشین روی آدم تاثیر بگذارد؟»، گفت: صد در صد بله. البته نه اینکه آدم دیگری شود اما کار او در نوع رفتارش تاثیر می‌گذارد. وانت «خانه به دوش» واقعا ترمز نداشت و درش از یک طرف باز نمیشد ما هم از این ویژگی برای طنز سریال استفاده کردیم. اما واقعا وقتی سوارش می‌شدم دو سه بار ترسیدم و زهره‌ام آب شد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.