۳ تفنگدار در راه تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،احسان علیخانی به زودی با ادامه مسابقه «عصر جدید» به شبکه سه بازمی‌گردد، رضا رشیدپور با مسابقه‌ای به نام «بمب» در راه همین شبکه است و رامبد جوان نیز مدتی پیش از پخش سری سوم مسابقه «استندآپ ‌شو» در «خندوانه» که احتمالا آبان‌ماه پخش خواهد شد، خبر داده بود. احسان علیخانی، رامبد جوان و رضا رشیدپور، هر سه می‌توانند به سهم خود، شانس شبکه سه و نسیم را برای جذب مخاطب بالا ببرند.

 

احسان علیخانی
عصر جدید

 

احسان علیخانی سال گذشته با ضبط مسابقه «عصر جدید» در شرایط شیوع کرونا، روزهای پرماجرایی را سپری کرد. البته کرونا ضبط مسابقه را برای مدتی تعطیل و وقفه‌ای طولانی بین آن ایجاد کرد، اما در نهایت پخش آن عید فطر از سر گرفته شد و مرحله نیمه‌نهایی به بعد از محرم و صفر موکول شد. احسان علیخانی اواخر شهریورماه در برنامه‌ اعلام نتایج آرای مردمی و معرفی راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی، گفت‌وگوی تصویری زنده‌ای داشت و اعلام کرد این مرحله اوایل آبان‌ماه پخش خواهد شد. علیخانی با سری دوم «عصر جدید» هم حضور موفقی در تلویزیون داشت. طبق آمار نظرسنجی‌های صداوسیما، این مسابقه نوروز امسال و خردادماه در صدر فهرست پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون بود. ضبط مرحله نیمه‌نهایی «عصر جدید» به زودی آغاز می‌شود و احسان علیخانی در تدارک تولید سری سوم مسابقه است. البته این مسابقه محبوبیت زیادی نزد مخاطبان دارد و جایگاه خودش را پیدا کرده است، اما در شرایطی که رقبایی مانند رامبد جوان و رضا رشیدپور بر سر راه احسان علیخانی قرار داشته باشند، نمی‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد که «عصر جدید» همچنان در جایگاه اول پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون خواهد نشست. تلویزیون روی محبوبیت این مسابقه حساب ویژه‌ای باز کرده و اعلام فراخوان ارسال ویدئو توسط استعدادها پیش از پایان سری دوم، حاکی از این است که احسان علیخانی نوروز ۱۴۰۰ هم این مسابقه را روی آنتن خواهد داشت.

 
رضا رشیدپور
بمب

 

پس از پایان «حالا خورشید»، زمزمه‌هایی درباره سری جدید آن و برنامه جدیدی به نام «حالا مهتاب» مطرح شد، اما هیچ کدام از آن‌ها تولید نشد و رضا رشیدپور به مناسبت یلدای ۹۸ با ویژه برنامه «شب‌آرام» به تلویزیون بازگشت. او سه ماه بعد با برنامه گفت‌وگومحور «اتفاق» بار دیگر در شبکه سه دیده شد. این برنامه ساختار متفاوتی نسبت به دیگر برنامه‌های گفت‌وگومحور تلویزیون داشت و با حضور تعداد زیادی تماشاگر ضبط می‌شد، اما شیوع کرونا «اتفاق» را هم تحت تاثیر قرار داد و تغییراتی اجباری در آن به وجود آورد. «اتفاق» رمضان امسال با تغییراتی پخش شد، اما نتوانست تبدیل به برنامه پربیننده‌ای شود و اتفاق خوبی را برای رضا رشیدپور رقم بزند. اکنون این مجری قرار است با یک مسابقه سرگرم‌کننده به نام «بمب» به شبکه سه بازگردد. طبق توضیحات محمدرضا رضاییان تهیه‌کننده مسابقه، «بمب» ساختار پرهیجان و مفرحی دارد. این مسابقه در واقع نسخه ایرانی یکی از موفق‌ترین مسابقاتی است که در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و بینندگان زیادی دارد. رشیدپور تا به حال با برنامه‌های گفت‌وگومحور در تلویزیون دیده شده و فضای رقابتی مسابقه «بمب»، چالش متفاوت و جالبی برای اوست که باید دید چطور از آن عبور می‌کند. به علاوه رشیدپور با این مسابقه فرصت خوبی برای جبران شکست «اتفاق» دارد. «بمب» رقیب مهمی مانند «عصر جدید» هم دارد و چون محوریت هردو، رقابتی سرگرم‌کننده است، طبیعتا با یکدیگر مقایسه خواهند شد.

 
رامبد جوان
خندوانه

 

رامبد جوان سال ۹۹ را با مسابقه استندآپ آنلاین «استندآپ ‌شو» آغاز کرد و قصد داشت پس از «خندوانه» فعالیت تازه‌ای را در فضای مجازی آغاز کند. فراخوان مرحله اول مسابقه اعلام شد، استعدادها ویدئوهای استندآپ خود را ارسال کردند، اسامی برندگان اعلام شد و داوران آن انتخاب شدند. تولید مسابقه تا مرحله‌ای پیش رفت که همه چیز برای ضبط آماده بود و رامبد جوان با انتشار تیزر آن تاریخ آغاز پخش را اعلام کرد، اما «استندآپ شو» به پخش نرسید و تغییرات مهمی در آن اتفاق افتاد. جوان مردادماه امسال با انتشار تصویری از این مسابقه اینترنتی، از داورانش ویشکا آسایش و سروش صحت، شرکت‌کنندگان و حامیان مالی عذرخواهی و به طوررسمی خبر تعطیلی آن را اعلام کرد. او در ادامه توضیح داد این مسابقه به «خندوانه» که احتمالا آبان‌ماه پخش خواهد شد اضافه می‌شود و نام آن به «خنداننده شو ۳» تغییر پیدا خواهد کرد. «خندوانه» هم مانند «دورهمی» و «عصر جدید» معمولا جزو محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیون بوده و مخاطبان زیادی داشته است. البته موفقیت سری جدید برنامه بستگی به ایده‌های جدید و اتفاقات تازه دارد، اما پخش «خندوانه» پس از تقریبا یک سال و نیم غیبت در تلویزیون برای مخاطبان جذاب خواهد بود و رامبد جوان شانس زیادی برای جلب توجه مخاطبان دارد. «خنداننده‌شو» در دو سری قبل، به خوبی توانسته بود مخاطبان را با خود درگیر کند و «خنداننده‌شو ۳» هم حکم برگ برنده‌ را برای سری هفتم «خندوانه» دارد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.