فقیهه سلطانی و تمام خانواده‌اش کرونا گرفته‌اند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، فقیهه سلطانی پیرامون ابتلای خود به بیماری کرونا گفت: متاسفانه چندی پیش خودم و تمام خانواده‌ام به بیماری کرونا مبتلا شدیم، خدا را شکر که به نوع خفیف این بیماری دچار شده و درمان شدیم و من این روزها در خانه دوره قرنطینه خود را می گذارنم. 

وی بیماری کرونا را یک بیماری جدی و خواند و اظهار کرد: باور کنید از زمان شیوع کرونا خانواده من هیچکدام پایشان را از خانه بیرون نگذاشتند و من هم که به دلیل کار مجبور به خروج از خانه بودم به خوبی نکات بهداشتی را رعایت می کردم اما در نهایت کرونا وارد خانواده ما شد و همگی درگیر شدیم، می خواهم بگویم که این بیماری بسیار مسری و خطرناک است و ما موظفیم که به خاطر عزیزانمان آن را جدی بگیریم.

بازیگر فیلم سینمایی «صورتی» در همین راستا ادامه داد: من طی روزهایی که بیمارستان بودم از ته دل ناراحت کادر درمان بودم که همگی ماه ها درگیر درمان بیماران بودند، آنها تلاش و زحمات بسیاری انجام می دهند و انصاف نیست که به دلیل کم توجهی ما به مسائل بهداشتی تا این حد تحت فشار باشند. از نظر من تنها راهی که در شرایط فعلی می توان انجام داد رعایت کامل پروتکلها و بیرون نرفتن از خانه در صورت امکان است. 

وی درباره وضعین جسمانی خود بعد از بهبود بیماری کرونا بیان کرد: از نظر من علاوه بر رعایت بهداشت باید روحیه و جسم خود را در زمانه کنونی تقویت کنیم، باید از مکمل‌های غذایی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند استفاده کنیم تا در صورت ابتلا بتوانیم از پس بیماری برآییم. از سویی باید روحیه بسیاری قوی داشته باشیم که اگر خدایی ناکرده بیمار شدیم خودمان را نبازیم. 

بازیگر سریال «تبریز در مه» درباره تعطیلی سینماها و تئاتر در روزهای گذشته اضافه کرد: برای من سوال است که آیا دلیل موج جدید کرونا سینما و تئاتر است؟ چرا دنبال مقصر اشتباه می گردیم، من احساس می کنم زور افراد فقط به تئاتر و سینما رسیده است، وقتی تمامی اماکن باز هستند، شهر مملو از جمعیت است چرا صرفا باید سینما و تئاتر را برای مهار کرونا تعطیل کنیم، من معتقدم که اگر قرار بر تعطیلی است همه اماکن باید تعطیل شوند. 

وی در همین رابطه افزود: از نظر من نباید در شرایط فعلی برای مشاغل تبعیض قائل شد، کافی است قدمی در خیابان بزنید و ببینید که تمامی اماکن باز هستند، من به عنوان یک شخص در اداره خودم هم می توانم کرونا بگیرم که تعداد کارکنانش زیاد هم هستند، در کل به نظرم تعطیلی سینما و تئاتر تاثیری در بهبود کرونا نخواهد داشت. 

سلطانی درباره عدم رعایت نکات بهداشتی در برخی افراد خاطرنشان کرد: برخی می گویند ما بیماری را گرفته و خودمان نفهمیده ایم، این واژه ها غلط است، از نظر من رعایت نکردن پروتکلها در شرایط بحرانی کنونی فاجعه بار و اشتباه است، ما نباید با قصور خودمان جان دیگران را به خطر بیندازیم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مهوش وقاری: هرگز مادر نشدم اما حس مادر بودن را به خوبی درک می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «رقیه چهره‌آزاد» با مادر، «حمیده خیرآبادی» با پدرسالار، «بی‌بی» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.