مهران رجبی: دوباره جلوی دوربین رفتم، اما عذاب وجدان دارم/کرونا باعث شد ۱۰ کیلو وزن کم کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مهران رجبی پیرامون مراحل درمان خود پس از ابتلا بیماری کرونا گفت: بنده پانزده روز مداوم در بیمارستان «امام حسین (ع)» بستری بودم، پس از آن هم برای طی مراحل قرنطینه در یک سوئیت شخصی مدتی مشغول به استراحت بودم، خوشبختانه امروز حالم بسیار بهتر است و اولین تجربه بازی بعد از ابتلا به این بیماری را پشت سر گذاشتم.

وی در همین راستا ادامه داد: به تازگی و از دیروز جلوی دوربین رفتم و بازی در سریال «شهید شهریاری» را از سر گرفتم، البته همچنان ضعف دارم و گروه هم بسیاری از صحنه‌هایی که بنده تحرک زیادی داشتم را تلطیف کردند تا بتوانم به هر صورت جلوی دوربین حاضر شوم. خوشبختانه بیماری را پشت سر گذاشتم و جای نگرانی نیست، فقط از اینکه مجبورم در شرایط کنونی بدون ماسک جلوی دوربین حاضر شوم عذاب وجدان دارم که مبادا باعث ابتلای فرد دیگری شوم.

بازیگر سریال «روزگار قریب» با اشاره به جدی بودن بیماری کرونا اظهار کرد: من دیگر هیچ شوخی نسبت به کرونا را نمی‌پذیرم، اینکه می‌گویند ما حتما کرونا گرفته ایم و خودمان نفهمیده ایم حرف درستی نیست، باور کنید که تا وقتی به این بیماری مهلک مبتلا نشوید نمی‌توانید اندکی از زجری که یک فرد می‌کشد را باور کنید.

وی در همین رابطه تاکید کرد: من طی روز‌های بستری بودن در بیمارستان وضعیت بسیار بدی را پشت سر گذاشتم، حال من در حدی بد بود که یک روز از خواب بیدار شدم و متوجه شدم که شب قبلش از روی تخت به پایین پرتاب شده ام، عجیب بود که صبح هیچ خاطره‌ای از این اتفاق در ذهنم نمانده و بود و خدا رحم کرد که در این حادثه سرم به جایی برخورد نداشت.

بازیگر سریال «شهید شهریاری» خطاب به افرادی که کرونا را جدی نمی‌گیرند افزود: از مردم خواهش می‌کنم در این شرایط مراقب باشند، ما هر رفتار خطرناکی انجام دهیم و یا بهداشت را رعایت نکنیم مطمئن باشید دو هفته بعد نتیجه اش را به صورت کلان دریافت می‌کنیم، این روز‌ها شاید برخی در کوچه و خیابان ماسک نمی‌زنند، من می‌گویم که اگر به فکر جان خودتان نیستید به فکر جان عزیزانتان باشید. به والله که این بیماری شوخی بردار نیست، آرزو دارم هیچکسی به این بیماری مبتلا نشود، اما هیچکس نمی‌تواند درک کند که یک بیمار چه شرایطی را تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: در دوران بستری بودنم در بیمارستان روزی هفت تا ده آمپول می‌زدم، روز‌های آخر دیگر جای سالمی برای تزریق روی بدنم نمانده بود، نزدیک به ۱۰ کیلو وزن کم کردم و وحشتی را تجربه کردم که به هیچ وجه قابل وصف نیست. در این میان تب، بی حوصلگی و تهوع هر روز همراه یک بیمار کرونایی خواهد بود، باور کنید مواقعی بود که به خودم می‌گفتم مرگ از این بیماری راحت‌تر است. امروز هم که مرخص شده و جلوی دوربین رفته ام هنوز بدنم کرخت بوده و توانی برای ایستادن ندارم.

رجبی با تاکید بر ماسک زدن در دوره شیوع کرونا خاطرنشان کرد: این روز‌ها همگی باید ماسک بزنیم، اگر هم کسی ماسک نزد از وی دوری کنیم، در پیک سوم کرونا روزی دویست نفر از هموطنانمان از دنیا می‌روند، به خدا که این عدد بسیار ترسناک است، کرونا بسیار خطرناک است، اگر رعایت نکنیم خدایی ناکرده نفر بعدی خودمان هستیم.

گردآوری:ساسان صائمیان

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.