صحبت‌های تکان‌دهنده دختر مهراب قاسم‌خانی در مواجهه با زورگیر قمه‌به‌دست

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، چندی پیش مهراب قاسم خانی در یک پست اینستاگرامی از قربانی شدن دخترش توسط یک زورگیر خبر داد و نوشت: امروز یه عزیزی سوار ماشین دخترم شد و قمه رو گذاشت زیر گردنش و گوشیش رو ازش گرفت.

عکس‌ها مال دوربینیه که سرقت گوشی دخترم رو ثبت کرد. گفتم دوستان و خانواده اش ببیننش و بهش افتخار کنن که زندگیش رو از طریق زحمت دیگران میگذرونه.

گریه دختر مهراب قاسم خانی در مواجهه با دزد قمه کش در کلانتری + گفتگو با مهراب قاسم خانی و دخترش

این خبر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدای تهران سارق زورگیر دختر مهراب قاسم خانی را دستگیر کردند و برای شناسایی این سارق توسط قربانی در تماس با دختر مهراب قاسم خانی برای مواجه حضوری با سارق زورگیر از او خواستند به کلانتری شهدا برود.

صحبت‌های مهراب قاسم خانی در خصوص زورگیری از دخترش

دختر مهراب قاسم خانی پس از مواجه شدن با سارق زورگیر نتوانست اشک‌های خود را کنترل کند و به گریه افتاد.

مهراب قاسم خانی در خصوص روز حادثه گفت: ساعت ۱۰ صبح بیست و سوم شهریورماه امسال دخترم از خانه مان در پاسداران خارج شد و زمانی که قصد داشت با خودرو به مقصدش برود، یک سارق زورگیر به داخل خودرو خم شد و با تهدید قمه گوشی موبایل دخترم را به سرقت برد. در ادامه سرایدار یکی از خانه‌ها قصد دستگیری سارق زورگیر را داشت که سارق با قمه کشی باعث ترس وی شد. تمام تصاویر زورگیری و فرار سارق در دوربین مداربسته ضبط شده است. ما برای دستگیری این سارق پیگیری‌های لازم را کردیم و در این مدت دخترم مدام با ماموران پلیس در تماس بود.

مهراب قاسم خانی در ادامه از ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا و سرهنگ حیدری تشکر کرد و گفت: از یک هفته قبل ماموران پلیس اسم و آدرس سارق زورگیر را به ما دادند و برای فرار نکردن این سارق از تله پلیس، ماموران گفتند که هیچ جا در این مورد حرف نزنیم تا اینکه امروز سارق زورگیر بعد از چند هفته به خانه شان بازگشت و ماموران پلیس او را دستگیر کردند.

دختر مهراب قاسم خانی هنوز ترس دارد

قاسم خانی در خصوص وضعیت روحی دخترش گفت: این حادثه باعث شده دخترم از بیرون رفتن بترسد و حتی زمانی که قصد دارد خودرویش را به داخل پارکینگ منتقل کند از من می‌خواهد مقابل در پارکینگ مراقب وی باشم.

قاسم خانی گفت: سارق باید معرفت داشته باشد و متوجه ضرر روحی و روانی قربانی باشد و من فکر می‌کنم الان با این وضعیت قیمت‌ها یک گوشی تلفن همراه دردی را دوا نمی‌کند. دخترم حتی زمانی که کنار من است صدای موتور می‌شنود به شدت می‌ترسد و حتی برخی اوقات گریه هم می‌کند. امیدوارم این افراد تا زمانی که متوجه شوند این رفتارشان درست نیست در زندان بمانند نه اینکه با گذاشتن وثیقه سریع از زندان خارج شوند و دوباره این رفتار‌ها را از سر بگیرند. وقتی ماموران برای مواجهه حضوری تماس گرفتند نمی‌دانستم قرار است چه رفتاری از خودم نشان ندهم، واقعا دوست ندارم برای دختر شخص دیگری این اتفاق رخ بدهد.

گریه دختر مهراب قاسم خانی در مواجهه با دزد قمه کش در کلانتری + گفتگو با مهراب قاسم خانی و دخترش

اشک‌های دختر مهراب قاسم خانی زمان مواجهه با سارق زورگیر

در ادامه دختر مهراب قاسم خانی گفت: هنگامی که می‌خواستم خودرویم را روشن کنم صدای فریاد زورگیر را شنیدم که می‌گفت تلفن همراهت را میدی یا بکشمت، بلافاصله در خودرو را باز کرد و سارق زورگیر با یک قمه داخل خودرو خم شد و تلفن همراه ام را از دستم گرفت و متواری شد. در این مدت همچنان تصویر سارق قمه به دست در ذهنم است و کاملا از نظر روحی به هم ریخته ام.

وی ادامه داد: زمانی که سارق از خودرو خارج شد از مردم کمک خواستم که سرایدار یک خانه متوجه این موضوع شد، اما زمانی که سرایدار قمه سارق را دید ترسید و نتوانست تعقیبش کند، اما نمی‌دانم چرا الان که این سارق دستگیر شده است در صورت من نگاه می‌کند و می‌گوید که قمه نداشته است، می‌توانم تصویر قمه این سارق زورگیر را نقاشی کنم.

وی گفت: من سارق زورگیر را قبل از اینکه بخواهد نقشه اش را عملی کند دیدم که با ماسک سفید منتظر است، اما نمی‌دانستم او چه فکری در سرش است.

دختر مهراب قاسم خانی در آخر از ماموران پلیس تشکر کرد و گفت که شاید از امروز به بعد کمی آرام‌تر شوم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

ماجرای سندزدن خانه ۵میلیاردی به نام یک سگ

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «زن و شوهری که فرزندی نداشتند با حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.