دنیا مدنی:دستمزد بازیگران تازه کار تلویزیون از تئاتر هم کمتر است

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،دنیا مدنی بازیگر سینما و تلویزیون درباره دستمزدهای بازیگران تازه کار اضافه کرد: دستمزدهایی که به ما پیشنهاد می‌شود گاهی از دستمزد تئاتر هم کمتر است. این دستمزدها برای بازیگرانی که مشخصاً برای تلویزیون کار می‌کنند مناسب است.

این بازیگر که دختر رویا تیموریان است درباره اینکه چقدر ممکن است حضورش در سینما و تلویزیون محصول روابط خانوادگی دانسته شود، گفت: من هر کار و تلاشی هم از سوی خودم انجام دهم باز هم این تصور اشتباهی وجود دارد. اتفاقاً من در آثاری حضور داشتم که رویا تیموریان در آنها نبوده است که بخواهد تماس بگیرد و من را به تهیه کننده و کارگردان پیشنهاد بدهد. به ویژه که او اصلاً چنین اخلاقی ندارد. من خودم احساس می‌کنم باید زمان بگذرد تا بتوانم خود را اثبات کنم و این تصور را بر هم بزنم.

بازیگر «زمین گرم» اضافه کرد: اتفاقاً اگر این تصور که خانم تیموریان مرا حمایت می‌کند و با ارتباط برایم نقش می‌گیرد واقعی بود من الان خیلی جلوتر بودم. ذهنیت غلطی وجود دارد که دختر جوانی که به طور مثال مهندسی برق خوانده و بعد به آموزشگاه رفته است، بیشتر حرفه‌ای است تا من که در پشت صحنه تئاتر بزرگ شده‌ام. خانواده‌ام هنری بوده‌اند و تا به حال یک فیلم برای تفریح ندیده‌ام و هر بار فیلمی با اعضای خانواده دیده‌ایم آن را با هم تحلیل کرده‌ایم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.