محمد شیری:مهران مدیری برای بازیگرانش تاریخ مصرف می‌گذارد/درگیر بیماری سرطانم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، محمد شیری یکی از بازیگرانی است که این روزها نسبت به گذشته کم‌کارتر شده و او را با کارهای مهران مدیری بیشتر به یاد می‌آوریم. وقتی در “شب‌های برره” سالارخان بود و در کارهایی مثل “جایزه بزرگ” و “گنج مظفر” و حتی در “دردسر والدین” ایفای نقش کرد. او هم به هم‌تیمی قدیمی مهران مدیری معروف بود اما در کارهای جدید ردپایی از او نمی‌بینیم و مثل خیلی از دوستان دیگر به “دورهمی” هم دعوت نشد! او در خصوص نقدِ چند روز گذشته سحر زکریا و دلخوری از مهران مدیری، صحبت‌های قابل تأملی کرد. 

این مهران مدیری آن مهران مدیری نیست!

او گفت: مهران مدیری که من می‌شناسم این مهران نیست! برای بازیگرانش تاریخ مصرف می‌گذارد و قبل از من خیلی‌های دیگر مثل سعید پیردوست و هدایتی‌ها بوده‌اند! اخلاق مهران همین است. البته مهرانی که من می‌شناختم با این مهرانِ امروزی فرق دارد. حرفی با مهران مدیری ندارم و از من دعوت هم بکند با او کار نمی‌کنم. چون برای افراد تاریخ مصرف می‌گذارد و گذشته‌اش را فراموش کرده است. 

باندبازی و گروه‌بازی

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به باندبازی و گروه‌بازی در دنیای تصویر و رسانه اشاره کرد و گفت: کشور ما دچار باندبازی و سلیقه شخصی شده است؛ هیچ‌وقت خوشحال نمی‌شوم در سینما و دنیای تصویر بازار بازیگری و کارگردانی رونق نداشته باشد. شما نگاه کنید همیشه یک گروه کار می‌کنند و نقش‌ها بینشان تکرار می‌شود؛ خصوصاً در تلویزیون و نمایش‌خانگی.

او با اشاره به اینکه همکاران قدیمی و پیشکسوت خانه‌نشین‌اند و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند، تصریح کرد: من خودم دو ماه پیش از ریاست انجمن بازیگران سینما و تلویزیون استعفا دادم چون فایده‌ای نداشت. انجمن قرار است امنیت شغلی بوجود بیاورد اما وقتی قدرت و توان این کار را ندارد به چه کار می‌آید؟! کارتِ بازیگری داشتن، دلِ عده‌ای تازه‌وارد را خوش می‌کند که فقط بگویند ما بازیگریم اما دردِ بازیگران پیشکسوت و کاربلد ما خیلی زیاد است باید روی این مشکلات کار کرد. 

اگر جوّسازی نکنند در خیابان کتاب هم می‌فروشم

شیری تأکید کرد: این حرف‌زدن‌ها چه تأثیری دارند، کسی گوش نمی‌کند. همکاران قدیمی من همه گوشه‌ خانه‌ها با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر به خود من اجازه بدهند و جوّسازی نکنند در خیابان کتاب می‌فروشم. متأسفانه چهره‌ایم و نمی‌توانیم این کارها را بکنیم؛ چون واقعاً امنیت شغلی نداریم. من نگران نسل جوانِ جامعه‌ام که قرار است با بی‌معنی شدن زندگی چه کار کنند. 

درگیرِ بیماری سرطانم!/ واکسن آنفلونزا پیدا نمی‌شود

وی با اشاره به اینکه چندی است به بیماری سرطان خون مبتلا شده است، افزود: یکسال است بر اثر اتفاقی در جریان سریال “دوقلوها” متوجه شدم که به بیماری سرطان خون مبتلا شده‌ام. واقعاً مشکلات روحی و روانی این بیماری را کنار بگذاریم، دارو برای مقابله و جلوگیری از تشدید این بیماری هم سخت پیدا می‌شود. اگر هم آن دارو را هم پیدا کنیم قیمت‌شان ۱۰ برابر شده است. پزشک به من نسخه داده که واکنش آنفلونزا را تزریق کنم اما به هر داروخانه‌ای سر می‌زنم موجود نیست. این تزریق هم زمانی دارد که ایمنی بدن را تقویت کند، از زمانش بگذرد دیگر تأثیری ندارد.

شیری تأکید کرد: بیمارانی مثلِ من سرما بخورند، کرونا را گرفته‌اند و تمام! بارها گفته‌ام که از مرگ نمی‌ترسم اما برایم سخت است که در صفِ دریافت دارو می‌ایستم و با هموطنانی مواجه می‌شوم که نمی‌توانند نانِ شب‌شان را بدست آورند چه برسد به داروهای گرانقیمت بیماری‌شان! این سرطان‌ها از کجا بوجود می‌آید بی‌‌تدبیری و بی‌توجهی دولتمردانی که اصلاً مراقبِ مواد غذایی ملت نیستند. 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.