عیسی آل کثیر: شادی گلم قدیمی و به خاطر برادرزاده‌ام است

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، اظهار داشت: این روز‌ها متاسفانه تماشاگران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، ولی من میان آن‌ها بوده ام و می‌دانم چه حالی دارند. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در کنار حمایت هواداران و درایت کادر فنی، شاید همین باشد که باعث می‌شود بازیکنان با تمام وجود وارد زمین بشوند. ما از همین‌جا انرژی‌های مثبت هواداران را حس می‌کنیم.

او درباره گل‌های حساسی که با وجود آسیب‌دیدگی به ثمر رسانده، اضافه کرد: این گل ها حاصل کار همه بازیکنان تیم است. اگر پشتیبانی و حمایت تیم در زمین نباشد، نه گلی در کار است و نه پیروزی. بچه‌های تیم واقعا از تمام وجود و جانشان مایه می‌گذارند و با جان و دل هم این کار را انجام می‌دهند.

مهاجم گلزن پرسپولیس درباره ۲ گلی که برابر پاختاکور زد خاطر نشان کرد: با وجود فشار و فشردگی زیاد بازی‌ها، با تلاش همه بچه‌ها بازی خوبی شد. نیمه دوم، بهتر هم شدیم. هرچه جلوتر می‌رویم، هماهنگ‌تر می‌شویم و شناخت بهتری پیدا می‌کنیم.

آل‌کثیر درباره شادی گل منحصر به فرد خود افزود: می‌توانید از آن‌هایی که سال‌هاست من را می‌شناسند بپرسید. اصلا اهل این نیستم که بخواهم باعث ناراحتی دیگران بشوم. این مدل شادی که که با چشم انجام می‌دهم از چند سال قبل با من بوده و برای الان نیست. فکر نمی‌کنم اصلا توضیح لازم داشته باشد که ربطی به بازی با پاختاکور نداشت. در همین مسابقات هم در بازی‌های قبلی مقابل الشارجه و السد انجام دادم. حرف و حدیث و حساسیتی نبود. به هر حال من این شادی را به خاطر برادرزاده‌ام انجام می‌دهم که واقعا دوستش دارم و چشم‌های کوچکی دارد. از سال‌های قبل، گل که می‌زدم به افتخارش، چشم‌هایم را مثل او می‌کردم، همین.

او درباره پیش‌بینی خود از بازی مقابل النصر عربستان و ادامه روند گل‌زنی خود گفت: واقعیت این است که این‌قدر همگی حضور در فینال را می‌خواهیم که فرقی نمی‌کند چه کسی گل می‌زند. مهم این است که پیروز شویم. پس همه سعی می‌کنیم که تیم، گل نخورد و همه سعی می‌کنیم که تیم گل بزند. قطعا بازی بسیار سنگین و سختی هم مقابل النصر داریم. با حریفی رو به رو هستیم که از نظر فوتبالی قابل احترام است، همان‌طور که پرسپولیس این گونه است.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.