تفاوت بچه‌های امروز و دهه ۶۰ از نگاه عمو قناد

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،نشستی تخصصی با موضوع کودکان و نوجوانان در ساختمان اداره‌کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد. در این نشست، مجید قناد از روزهای اوجِ برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون گفت.

او توضیح داد: «ما زمانی در حوزه برنامه‌های کودک، بِرندسازی داشتیم اما تا آمدند جان بگیرند، قطع شدند. مانند «سنجد» و «هادی و هدی». در ۱۵ سال اخیر ما آهنگی برای کودک که در خاطره‌ها مانده باشد نداریم. این‌ هم نوعی برندسازی بود و برایش تلاش می‌شد. یک دست صدا ندارد. خردسالان الان ما اگرچه خردسال‌اند، اما ذهن‌شان کودک است و ذهن کودکان، نوجوان است. باید روی این مسائل کار کنیم. بچه‌های الان، بچه‌های سال ۱۳۶۲ نیستند. ما باید خودمان را با آن‌ها همراه کنیم.»

قناد افزود: «در آن زمان‌ها، برنامه هنوز تمام نشده بود، ارزیابی می‌شد و ما باید توضیح می‌دادیم که چرا برنامه افت داشته است و یا اگر دیده شده چرا دیده شده است؟ این‌که حس کنیم زیره ذره‌بین هستیم، خوب است. فکر می‌کنم این نظرسنجی‌ها لازم است.»

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.