احسان کرمی:باز خورد هم گناه از خندوانه هم برای من بیشتر بود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، احسان کرمی که از آخرین فعالیت‌هایش حضور در سریال شبکه خانگی «هم گناه» بود به این سریال که دغدغه‌هایی اجتماعی داشت و هنوز هم درباره آن بحث و گفتگو می‌شود، اشاره و بیان کرد: من معتقدم اگر هر موضوع، محور یا پی‌رنگی در یک فیلمنامه درست پرداخت شود مخاطبش را جذب می‌کند که می‌تواند فضای سیاسی، پلیسی، کمدی، تراژیک یا … داشته باشد. «هم گناه» از این حیث من را بسیار ذوق زده کرد چون موضوعات مختلفی داشت که جامعه ما با آن سر و کار دارد و این موضوعات به بهترین شکل پرداخت شد شاید اگر نویسنده یا کارگردان دیگری بود این قصه‌ها را در چند فصل می‌ساخت اما این سریال در ۲ فصل تولید شد.

 وی که پیش از این در سریال‌هایی در تلویزیون و شبکه خانگی حضور داشته است با اشاره به ویژگی‌های «هم گناه» ساخته مصطفی کیایی اضافه کرد: «هم گناه» با کارهای قبلی خود من و حتی با آثار فعلی به لحاظ موضوع و ساختار متفاوت است. در این تیم همه به یکدیگر کمک می‌کردند به ویژه پرویز پرستویی سعی می‌کرد به همه بچه‌ها کمک کند و اصلاً حضور و بازی در مقابل این بزرگان سخت بود.

اقبال از سریال‌های نازل به دلیل کم کاری مدیران فرهنگی است

کرمی درباره سریال‌هایی که این روزها برخی به دلیل محتوای نازل به شانه تخم مرغی تعبیر می‌شوند عنوان کرد: در همه جوامع همه نوع کاری ساخته می‌شود در آمریکا هم سریال‌های نازل پرفروش می‌شود چندان با عنوان «شانه تخم مرغی» موافق نیستم آنها هم نوعی از سلایق را پوشش می‌دهد و اتفاقاً اگر درخواست برای چنین آثاری زیاد است کم کاری مدیران فرهنگی و حتی اصحاب فرهنگ است وقتی می‌شود سریالی مثل «هم گناه» ساخت معلوم می‌شود فضا برای چنین کارهایی وجود دارد اما نیاز به وسواس و دقت دارد و مهمترین ملاکی که همه باید رعایت کنیم احترام به مخاطب و حتی خودمان در نگارش فیلمنامه، بازی و … است. سریال «هم گناه» بزک نشده است درباره مردم و طبقه متوسط است و تلاش کرده چیزی را هم از قلم نیندازد.

وی در پایان با اشاره به بازخوردهای ایرانیان خارج از کشور از این سریال نیز گفت: من چند ماه است ایران نیستم و در خارج از کشور استقبالی شگفت انگیز از ایرانی‌ها را نسبت به این سریال می‌بینم. از نقاط مختلف دنیا هم برای من دایرکت می‌فرستند. من پیش از این در تلویزیون و در یک برنامه پرمخاطب مثل خندوانه بوده‌ام اما چنین بازخوردی را تا به حال ندیده بودم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.