آرزوی بازیگر سریال دل برای سال ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،کوروش تهامی با اشاره به فرارسیدن روز ملی سینما گفت: در ابتدا این روز را به تمامی همکارانم تبریک می‌گویم، واقعیت امر شش ماه اخیر برای سینمای ایران و البته سینمای جهان ماه‌هایی سخت بوده است، عرصه تولید و پخش طی ماه‌های گذشته با مشکلات فراوانی به واسطه بیماری کرونا روبرو بوده و علنا می‌توانیم بگوییم که ماه‌های اخیر سینمایی وجود نداشته است.  

وی در همین رابطه ادامه داد: متاسفانه بیماری کرونا گریبان گیر سینمای کشور شده است، باید صبر کنیم تا بزودی از دست این ویروس خلاص شویم و بتوانیم فعالیت‌های سینمایی را دقیق و حتی شاید بهتر از قبل ادامه دهیم.

بازیگر فیلم سینمایی «رگ خواب» سینما را بهترین و مهمترین رسانه خواند و افزود: سینما در فرهنگسازی و ترتیب جوامع تاثیر فراوانی داشته و خواهد داشت. سینما در سال‌های سال فعالیت خود نشان داده اگر تولیدات خوبی را به مخاطب عرضه کند می‌تواند در فرهنگسازی تاثیری بسزا داشته باشد.

وی با تاکید بر اثربخشی سینما اضافه کرد: سینما مهمترین اتفاق قرن اخیر است، هنوز در قبال آینده سینما در سال آینده نمی‌توان نظری قطعی داد، به همین دلیل باید منتظر بمانیم تا بیماری کرونا ریشه کن شود، آن موقع می‌توان به ادامه فعالیت خوب سینما امیدوار بود.  

تهامی خاطرنشان کرد: همه ما امیدواریم که سینما در سال ۱۴۰۰ با ریشه کن شدن بیماری کرونا بار دیگر به وضعیت قبلی و خوب خود باز گردد، سینما محل تولیدات است، به شخصه امیدوارم تا بار دیگر با راحت خیال در کنار همکارانم فعالیت کنم و کنار هم به تماشای فیلم‌ها بنشینیم.  

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.